mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Sommige problemen met D-Link switch

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2008, 03:13
Nieuw Lid Fractie

Default Sommige problemen met D-Link switch

Hi all,

Ik heb mijn eigen bedrijf voor computer hardware-oplossing ..
maar ik heb wat hulp nodig van de router meester ..

Probleem: Ik heb een setup kantoor met DLINK schakelen .. Er zijn twee schakelaars .. Een daarvan is met een 8-sleuf en de tweede is met 16 slots .. en heb twee verschillende verbindingen van internet .. maar een van de connectie werkt niet goed .. dus pls help hoe kan ik de installatie van deze schakelaars, dus ik kan dit probleem op te lossen ..

Elke andere begeleiding op prijs gesteld .. pls ik wil dit probleem snel te verhelpen .. zo snel help me ..
Old 17 juni 2008, 04:18
Donor Groep

Default Sommige problemen met D-Link switch

Idealiter zou je gewoon loopt een kabel van de ene naar de andere en een koppel van het internet. Je zegt niet of deze zijn modem routers. Als ze je moet uitschakelen DHCP op een van hen.

De kabel oplossing neemt de volledige stopcontacten zijn auto-uplink. Als je niet een kunnen vinden, is gewijd als uplink.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Mobo switch probleem Black Magic Algemeen Hardware Chat 5 20 Jan 2009 11:21
BT Fusion 'telefoon verbinding probleem joethebus Netwerken, modems & VoIP 1 30 dec 2008 03:25
D-link G520 Wireless vreemd probleem Nikronius Netwerken, modems & VoIP 6 14 jun 2008 16:33
Zal ik? Clare89 Laptops, Mobiles & PDA's 2 18e sep 2007 07:18
Link probleem redvet E-mail, VoIP & IM Overleg 3 18 apr 2007 07:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.