![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, Ik heb mijn eigen bedrijf voor computer hardware-oplossing .. maar ik heb wat hulp nodig van de router meester .. Probleem: Ik heb een setup kantoor met DLINK schakelen .. Er zijn twee schakelaars .. Een daarvan is met een 8-sleuf en de tweede is met 16 slots .. en heb twee verschillende verbindingen van internet .. maar een van de connectie werkt niet goed .. dus pls help hoe kan ik de installatie van deze schakelaars, dus ik kan dit probleem op te lossen .. Elke andere begeleiding op prijs gesteld .. pls ik wil dit probleem snel te verhelpen .. zo snel help me .. |
|
| |||
| |||
| Idealiter zou je gewoon loopt een kabel van de ene naar de andere en een koppel van het internet. Je zegt niet of deze zijn modem routers. Als ze je moet uitschakelen DHCP op een van hen. De kabel oplossing neemt de volledige stopcontacten zijn auto-uplink. Als je niet een kunnen vinden, is gewijd als uplink.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mobo switch probleem | Black Magic | Algemeen Hardware Chat | 5 | 20 Jan 2009 11:21 |
| BT Fusion 'telefoon verbinding probleem | joethebus | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 30 dec 2008 03:25 |
| D-link G520 Wireless vreemd probleem | Nikronius | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 14 jun 2008 16:33 |
| Zal ik? | Clare89 | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 18e sep 2007 07:18 |
| Link probleem | redvet | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 18 apr 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |