![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Jag har mitt eget företag för datorutrustning lösning .. men jag behöver lite hjälp från routern befälhavaren .. Problem: Jag har setup ett kontor med dlink switch .. Det finns två växlar .. Den ena är med 8 facket och andra är med 16 tider .. och har två olika anslutningar på internet .. men en av anslutningen inte fungerar korrekt .. så pls hjälpa hur jag installera denna brytare så jag kan lösa detta problem .. Övriga riktlinjer uppskattat .. pls jag vill rätta till detta problem snabbt .. så hjälp mig snart .. |
|
| |||
| |||
| Helst skulle du bara köra en kabel från en övergång till den andra och ta bort en från Internet. Du behöver inte säga om dessa modem routrar. Om de så måste du stänga av DHCP på en av dem. Kabeln lösning förutsätter alla uttag är auto upplänk. Om inte du kan hitta en är avsedd som upplänk.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Mobo växla problem | Black Magic | General Hardware Chat | 5 | 20 januari 2009 11:21 |
| BT Fusion "telefonassistans problem | joethebus | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 30 december 2008 03:25 |
| D-Link G520 Wireless konstigt problem | Nikronius | Nätverk, Modem & VoIP | 6 | 14 juni 2008 16:33 |
| Ska jag byta? | Clare89 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 18:e sep 2007 07:18 |
| Link problem | redvet | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 18 april 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |