mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Beklager sine mig igen - Trykning problemer over nettet + Adgang til en computer

Reply

Thread Tools
Old 23 april 2008, 12:53
Medlem Gruppen

Default Beklager sine mig igen - Trykning problemer over nettet + Adgang til en computer

Ok lad mig sige, hvordan det er, jeg har et vigtigste computer (XP Home service pack 2) der er oprettet ned, den har en printer ud for den tilsluttet via USB, jeg har også en trådløs bærbar (XP Pro Service Pack 2)

Jeg ønskede at prøve at udskrive med den andel facilty på xp computer, for at kunne dele denne en USB-printer uden at købe en print server.

printeren er installeret på begge computere, installeres ved hjælp af HP-software, kan jeg sætter min bærbare ned og udskrive ved usb, men hvad jeg ønskede at opnå blev i stand til at udskrive ved hjælp af de vigtigste computer, bør altid være tilsluttet printeren, I cant gøre dette fra min laptop. men hvis jeg slutter min bærbar til printeren og derefter forsøge at finde den printer på de vigtigste computer, jeg kan, det kan se, at det er sluttet til min bærbare computer, og at jeg kan bruge dette til at udskrive, problemet er den forkerte vej rundt. Jeg ønsker at udskrive fra min bærbare computer til de vigtigste computer derefter til printeren, kan jeg udskrive fra de vigtigste computer via den bærbare computer, tryed lige at tjekke, at det ville fungere, hvis den anden vej rundt.

kan nogen hjælpe mig med at udskrive fra min bærbare computer til de vigtigste computer derefter til printeren.

plus jeg har for at få vist filer, der skal kunne udskrive? de vigtigste computer kan se min laptop-filer, men igen ikke omvendt.
Old 23 april 2008, 13:37
Donor-Gruppen

Default Beklager sine mig igen - Trykning problemer over nettet + Adgang til en computer

Du kunne være at have en firewall problem her, det lyder som den firewall er aktiveret for at give adgang fra din desktop pc til din bærbare computer, men dine desktops firewall blokerer din bærbare computer, hvis du går ind på din firewall-indstillinger på din desktop-pc og indtaste ip adresse fra din bærbare computer i det, der kan løse dit problem med print og fildeling

Mit system: --

Processor (s):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Bundkort:
ACER EG31M
RAM Hukommelse:
2 GIG DDR2 667
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Mobilanlæg
Harddisk (e):
500 GB + 250 GB + 180gb SATA 2
Optisk drev (r):
DVD-RW + DVD
Sag / PSU:
Ikke-mærkevarer sag og PSU @ 500 watt
Køling:
MATERIEL
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (s):
19 "LCD og 15" LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 23 april 2008, 13:46
Medlem Gruppen

ok tak, jeg vil forsøge hurtigt, som i øjeblikket laver arbejde på en anden pc, så de vigtigste computerapplikationer ud for mo, nwill opdatering, når jeg prøver lige opgraderet til Norton 2008 på de vigtigste pc, den anden comp er bare Comodo, jeg har lært fildeling til at arbejde med pc im øjeblikket gør arbejdet med at firewall er også Comodo
Old 23 april 2008, 13:56
Donor-Gruppen

Prøv at køre netværket guiden igen på begge maskiner, og sørg File / Printer Sharing er valgt.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 23 april 2008, 14:20
Redaktør Gruppen

Norton kan være et svin for at få det til at arbejde med File / Printer Sharing. Jeg har erfaringer, da jeg bare ikke kunne få det til at virke på alle.

Jeg er bange for at sige, at du ville have været bedre ikke at opgradere til Norton ...

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 23 april 2008, 14:26
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
Norton kan være et svin for at få det til at arbejde med File / Printer Sharing. Jeg har erfaringer, da jeg bare ikke kunne få det til at virke på alle.

Jeg er bange for at sige, at du ville have været bedre ikke at opgradere til Norton ...
Jep .... Jeg er nødt til at enes 100% med serverguy ..... Norton er årsag til mange problemer!
Old 23 april 2008, 14:33
Medlem Gruppen

Jeg ved nordpå kan være et stort problem, men i virkeligheden det er ikke min computer, IM 15, du ser, og jeg tager min laptop dagligt til skolen og ville bare et sted at gemme mit arbejde på, i stedet for at sætte det på en ekstern harddisk, eller data stick, og jeg ønskede at være i stand til at vide, hvad de skal gøre for fremtiden, som i øjeblikket om at bygge en ny computer fra exsisting dele, og jeg dont fanci bringe min laptop til blot udskrive nogle arbejde når jeg har denne mulighed
Old 23 april 2008, 15:21
Medlem Gruppen

nope stadig ikke gå, ikke kan se filer eller oprette forbindelse til printeren, men nu kan jeg se printeren det kommer op at sige ugyldig printer navn eller forbindelsen blev afbrudt.
Old 25 april 2008, 17:28
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af rbscooby View Post
Ok lad mig sige, hvordan det er, jeg har et vigtigste computer (XP Home service pack 2) der er oprettet ned, den har en printer ud for den tilsluttet via USB, jeg har også en trådløs bærbar (XP Pro Service Pack 2)

Jeg ønskede at prøve at udskrive med den andel facilty på xp computer, for at kunne dele denne en USB-printer uden at købe en print server.

printeren er installeret på begge computere, installeres ved hjælp af HP-software, kan jeg sætter min bærbare ned og udskrive ved usb, men hvad jeg ønskede at opnå blev i stand til at udskrive ved hjælp af de vigtigste computer, bør altid være tilsluttet printeren, I cant gøre dette fra min laptop. men hvis jeg slutter min bærbar til printeren og derefter forsøge at finde den printer på de vigtigste computer, jeg kan, det kan se, at det er sluttet til min bærbare computer, og at jeg kan bruge dette til at udskrive, problemet er den forkerte vej rundt. Jeg ønsker at udskrive fra min bærbare computer til de vigtigste computer derefter til printeren, kan jeg udskrive fra de vigtigste computer via den bærbare computer, tryed lige at tjekke, at det ville fungere, hvis den anden vej rundt.

kan nogen hjælpe mig med at udskrive fra min bærbare computer til de vigtigste computer derefter til printeren.

plus jeg har for at få vist filer, der skal kunne udskrive? de vigtigste computer kan se min laptop-filer, men igen ikke omvendt.
Hi rbscooby,

Det er Mike fra Norton Autoriseret Support Team. Er du bruger Norton Internet Security eller Norton 360? Begge disse produkter indeholder Norton Personal Firewall, og når den er monteret bør deaktivere Windows Firewall, så der er ingen konflikter. For at få Arkivdeling fungerer korrekt, du har brug for at justere nogle af de indstillinger i Norton Firewall.

Hvis du kunne du gøre det klart for mig, hvilket produkt du bruger, jeg kan hjælpe dig videre med Arkivdeling problem du oplever.

Jeg ser frem til dit svar.

Tak,
Mike

Michael York
Norton Autoriseret Support Team
Symantec Corporation
http://service.symantec.com/priority
Old 26 april 2008, 01:54
Medlem Gruppen

Jeg har netop opgraderet til Norton Internet Security 2008.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Network Printing i XP på bootup, ikke efter login? crossedphoenix Windows-operativsystemer 3 13 oktober 2008 10:14
Remote adgang til en computer gratis via LAN vk3fcll General Software Chat 2 24 januar 2008 18:00
Adgang til nettet fra afsidesliggende placering. littleeddy Networking, Modemer & VoIP 7 20 januar 2008 17:33
Udskrivningsproblemer Slnaarasm Digital Imaging & Printere 1 10 oktober 2007 12:47
Network Problemer på New Computer Kartoffel Networking, Modemer & VoIP 3 29 juli 2007 11:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.