vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Valitettavasti sen vielä kerran - Painaminen ongelmia verkon + pääseminen yksi tietokone

Reply

Thread Tools
Old 23 huhtikuu 2008, 12:53
Jäsen

Default Valitettavasti sen vielä kerran - Painaminen ongelmia verkon + pääseminen yksi tietokone

Ok saanen sanoa, miten se on, minulla on tärkein tietokoneeseen (XP Home Service Pack 2) perustaa alas portaita on tulostimen sen vieressä kytkettynä USB, i on myös langaton kannettava tietokone (XP Pro Service Pack 2)

Halusin kokeilla ja tulostaa käyttäen jakaa facilty että XP-tietokoneen, jotka voivat jakaa yhden USB-kirjoitin ilman ostaa tulostuspalvelimeen.

tulostin on asennettu molempiin tietokoneisiin asennetaan käyttäen HP: n ohjelmisto, i voi tuoda oman kannettavan tietokoneen alas ja tulostaa USB, mutta halusin saavuttaa oli ehkä tulostaa läpi tärkeimmät tietokonesovellukset, että olisi aina liitetty tulostin, i cant tehdä tämän minun laptop. mutta jos i plug my laptop osaksi tulostin, yritä löytää tulostin tärkeimmät tietokone, voin, se voi nähdä, että se on kytketty minun laptop ja että voin käyttää tätä tulosta, ongelmana on sen väärin päin. Haluan tulostaa minun laptop pääsivulle tietokone sitten kirjoitin, voin tulostaa tärkeimmät tietokoneen kautta kannettava tietokone, tryed vain tarkistaa, että se toimi, jos toisin päin.

kukaan voi auttaa minua tulostaa minun laptop pääsivulle tietokone sitten kirjoitin.

plus Täytyykö minun tarkastella tiedostoja voi tulostaa? tärkeimmät tietokone voi nähdä laptop tiedostoja mutta ei toisinpäin.
Old 23 huhtikuu 2008, 13:37
Rahoittajien ryhmän

Default Valitettavasti sen vielä kerran - Painaminen ongelmia verkon + pääseminen yksi tietokone

Voit olla ottaa palomuurin kysymys, se kuulostaa palomuuri on käytössä, jotta pääsee työpöydälle tietokoneesta kannettavaan mutta työpöytiin palomuuri estää kannettavan tietokoneen, jos mennä palomuurin asetukset työpöydän kpl ja anna ip osoitteen laptop osaksi siitä, että saattaa ratkaista ongelman kanssa tulostaa ja tiedostojen jakamisen

My System: --

Processor (s):
Intelin 2,4 GHz Core 2 Quad
Emolevy:
ACER EG31M
RAM-muisti:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Äänikortti:
Realtek High Definition Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
500 Gt + 250 Gt + 180gb SATA-2
Optinen asema (t):
DVD-RW + DVD
Asia / PSU:
Merkittömiä asia ja PSU @ 500 W
Jäähdytys:
STOCK
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (t):
19 "LCD-näyttö ja 15 tuuman LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 23 huhtikuu 2008, 13:46
Jäsen

ok kiitos, yritän pian, tällä hetkellä tehdä työtä toisessa kpl, joten tärkeimmät tietokonesovellukset varten mo, nwill päivitys kun yritän juuri päivittänyt pohjanpuoleinen 2008 keskeisistä kpl, muut comp on vain Comodo, olen saanut tiedostojen jako toimimaan pc im tällä hetkellä teemme työtä, että palomuuri on myös Comodo
Old 23 huhtikuu 2008, 13:56
Rahoittajien ryhmän

Kokeile verkoston ohjatun jälleen molempia koneita ja varmista, että tiedosto / Kirjoittimen jakaminen on valittu.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 23 huhtikuu 2008, 14:20
Moderator Group

Norton voi olla sika, jotta saan sen toimimaan kanssa File / Printer Jako. Minulla on kokemuksia, kun vain ei voinut saada sitä toimimaan ollenkaan.

En uskalla sanoa sinulle olisi luultavasti ollut parempi olla päivittää Norton ...

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 23 huhtikuu 2008, 14:26
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by serverguy View Post
Norton voi olla sika, jotta saan sen toimimaan kanssa File / Printer Jako. Minulla on kokemuksia, kun vain ei voinut saada sitä toimimaan ollenkaan.

En uskalla sanoa sinulle olisi luultavasti ollut parempi olla päivittää Norton ...
Yep .... Olen samaa mieltä 100% kanssa serverguy ..... Norton on aiheuttanut paljon ongelmia!
Old 23 huhtikuu 2008, 14:33
Jäsen

Tiedän pohjanpuoleinen voi olla suuri ongelma, mutta oikeastaan se ei ole minun tietokone, im 15 näette, ja otan minun laptop päivittäin koulussa ja vain halusi paikka tallentaa minun työtä sen sijaan, että se ulkoinen kovalevy, tai tietojen kiinni, ja halusin voida tietää, mitä tehdä tulevaisuudessa, tällä hetkellä noin rakentaa uuden tietokoneen exsisting osat, ja i dont fanci lopetettua kannettavassa tietokoneessa vain tulosta jonkin verran työtä, kun olen tätä mahdollisuutta
Old 23 huhtikuu 2008, 15:21
Jäsen

Nope vielä ei mennä, ei voi katsella tiedostoja tai muodostaa yhteyden tulostimeen, mutta nyt en näe kirjoittimen se tulee sanonta kelpaa tulostimen nimen tai yhteys on katkennut.
Old 25 huhtikuu 2008, 17:28
Jäsen

Quote:
Originally Posted by rbscooby View Post
Ok saanen sanoa, miten se on, minulla on tärkein tietokoneeseen (XP Home Service Pack 2) perustaa alas portaita on tulostimen sen vieressä kytkettynä USB, i on myös langaton kannettava tietokone (XP Pro Service Pack 2)

Halusin kokeilla ja tulostaa käyttäen jakaa facilty että XP-tietokoneen, jotka voivat jakaa yhden USB-kirjoitin ilman ostaa tulostuspalvelimeen.

tulostin on asennettu molempiin tietokoneisiin asennetaan käyttäen HP: n ohjelmisto, i voi tuoda oman kannettavan tietokoneen alas ja tulostaa USB, mutta halusin saavuttaa oli ehkä tulostaa läpi tärkeimmät tietokonesovellukset, että olisi aina liitetty tulostin, i cant tehdä tämän minun laptop. mutta jos i plug my laptop osaksi tulostin, yritä löytää tulostin tärkeimmät tietokone, voin, se voi nähdä, että se on kytketty minun laptop ja että voin käyttää tätä tulosta, ongelmana on sen väärin päin. Haluan tulostaa minun laptop pääsivulle tietokone sitten kirjoitin, voin tulostaa tärkeimmät tietokoneen kautta kannettava tietokone, tryed vain tarkistaa, että se toimi, jos toisin päin.

kukaan voi auttaa minua tulostaa minun laptop pääsivulle tietokone sitten kirjoitin.

plus Täytyykö minun tarkastella tiedostoja voi tulostaa? tärkeimmät tietokone voi nähdä laptop tiedostoja mutta ei toisinpäin.
Hi rbscooby,

Tämä on Mike alkaen Norton Valtuutettu tukitiimiin. Käytätkö Norton Internet Security tai Norton 360? Molemmat tuotteet sisältävät Norton Personal Firewall, ja kun se on asennettu pitäisi poistaa Windowsin palomuurin, joten ei ole ristiriitoja. Jotta tiedostojen jakaminen toimi kunnolla, sinun täytyy muuttaa joitakin asetuksia Norton Firewall.

Jos voit täsmentäkää minun mitä tuotetta käytät voin auttaa sinua edelleen File Sharing ongelma sinulla on.

Odotan vastaustanne.

Kiitos,
Mike

Michael York
Norton Valtuutettu tukitiimiin
Symantec Corporation
http://service.symantec.com/priority
Old 26 huhtikuu 2008, 01:54
Jäsen

Olen juuri päivittänyt Norton Internet Security 2008.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Verkko Tulostaminen XP klo käynnistyskansiosta, ei sen jälkeen, kun kirjaudun sisään? crossedphoenix Windows-käyttöjärjestelmät 3 13. lokakuu 2008 10:14
Kauko pääsy tietokoneen vapaa kautta LAN vk3fcll General Software Chat 2 24th Jan 2008 18:00
Pääsy verkkoon etäsijainnista. littleeddy Verkottuminen, Modeemit & VoIP 7 20 Jan 2008 17:33
Tulostusongelmista Slnaarasm Digital Imaging & Tulostimet 1 10. lokakuu 2007 12:47
Verkko-ongelmat Uusi tietokone Peruna Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 29. Jul 2007 11:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.