mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Het spijt me opnieuw zijn - Problemen met afdrukken via het netwerk + Toegang tot een computer

Reply

Thread Tools
Old 23 apr 2008, 12:53
Lid Fractie

Default Het spijt me opnieuw zijn - Problemen met afdrukken via het netwerk + Toegang tot een computer

Ok laat me zeggen hoe het is, ik heb een moederbord van de computer (XP Home Service Pack 2) set up down trap heeft een printer ernaast aangesloten via USB, ik heb ook een draadloze laptop (XP Pro Service Pack 2)

Ik wilde proberen en te printen met behulp van het aandeel facilty op de xp computer te kunnen delen dat een USB-printer zonder de aanschaf van een print-server.

de printer is geïnstalleerd op beide computers geïnstalleerd met behulp van de HP-software, kan ik mijn laptop en afdrukken van de door usb, maar wat ik wilde bereiken was in staat om af te drukken via het moederbord van de computer, dat moet altijd worden aangesloten op de printer, i cant dit doen vanaf mijn laptop. maar als ik de stekker van mijn laptop in de printer, probeer dan het vinden van de printer op het moederbord van de computer, ik kan, kan zien dat het is aangesloten op mijn laptop en dat ik kan gebruiken om te printen, probleem is het de verkeerde manier ronde. i want to print van mijn laptop op het moederbord van de computer dan naar de printer, kan ik print van het moederbord van de computer via de laptop, tryed alleen om te controleren dat het zou werken als de andere manier rond.

kan iemand me helpen om te printen vanaf mijn laptop op het moederbord van de computer dan naar de printer.

plus heb ik om bestanden te kunnen printen? het moederbord van de computer kunt bekijken mijn laptop bestanden, maar ook niet andersom.
Old 23 apr 2008, 13:37
Donor Groep

Default Het spijt me opnieuw zijn - Problemen met afdrukken via het netwerk + Toegang tot een computer

U zou kunnen worden met een firewall probleem hier, het klinkt als de firewall is ingeschakeld om de toegang van je desktop PC naar je laptop maar uw desktop firewall blokkeert uw laptop, als je in je firewall-instellingen op je desktop PC en voer het ip adres van uw laptop in het kunnen oplossen van uw probleem met afdrukken en delen van bestanden

Mijn Systeem: --

Processor (s):
2.4Ghz Intel Core 2 Quad
Moederbord:
ACER EG31M
RAM Geheugen:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Sound Card:
Realtek High Definition Boordsystemen
Hard Drive (s):
500GB + 250GB + 180gb SATA 2
Optische Drive (s):
DVD-RW + DVD
Case / PSU:
Merkloze zaak en PSU @ 500 watt
Koeling:
MATERIEEL
Netwerk / Internet:
Realtek PCI-E gigabite netwerkkaart
Monitor (s):
19 "LCD en 15 inch LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 23 apr 2008, 13:46
Lid Fractie

ok bedankt, ik zal proberen snel, op dit moment doet het werk op een andere PC, zodat de voornaamste computertoepassingen voor de ma, nwill update Wanneer ik probeer gewoon upgraden naar Norton 2008 op de belangrijkste pct, de andere comp is net Comodo, ik heb het delen van bestanden te werken met de pc im momenteel werk aan dat de firewall is ook Comodo
Old 23 apr 2008, 13:56
Donor Groep

Probeer het netwerk wizard opnieuw op beide machines en zorg ervoor dat Bestand / printer delen is geselecteerd.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 23 apr 2008, 14:20
Moderator Groep

Norton kan een varken te krijgen om te werken met Bestand / printerdeling. Ik heb ervaring als ik gewoon niet kon krijgen om te werken op alle.

Ik ben bang om te zeggen dat je zou waarschijnlijk beter niet om te upgraden naar Norton ...

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 23 apr 2008, 14:26
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serverguy View Post
Norton kan een varken te krijgen om te werken met Bestand / printerdeling. Ik heb ervaring als ik gewoon niet kon krijgen om te werken op alle.

Ik ben bang om te zeggen dat je zou waarschijnlijk beter niet om te upgraden naar Norton ...
Yep .... Ik heb eens 100% met serverguy ..... Norton is de oorzaak van veel problemen!
Old 23 apr 2008, 14:33
Lid Fractie

Ik weet het noorden kan een groot probleem, maar zijn niet echt mijn computer, im 15 zie je, en ik neem mijn laptop dagelijks naar school en wilde alleen maar een plaats om mijn werk op, in plaats van het op een externe harde schijf, of data-stick, en ik wilde om te kunnen weten wat te doen voor de toekomst, die momenteel over het bouwen van een nieuwe computer uit exsisting delen, en i dont fanci waarmee mijn laptop gewoon printen van een aantal werken toen ik over deze mogelijkheid
Old 23 apr 2008, 15:21
Lid Fractie

nope nog steeds een no go, kan bestanden niet bekijken of verbinding maken met de printer, maar nu zie ik de printer het komt vanzelf ongeldig printer of de verbinding werd verbroken.
Old 25 apr 2008, 17:28
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbscooby View Post
Ok laat me zeggen hoe het is, ik heb een moederbord van de computer (XP Home Service Pack 2) set up down trap heeft een printer ernaast aangesloten via USB, ik heb ook een draadloze laptop (XP Pro Service Pack 2)

Ik wilde proberen en te printen met behulp van het aandeel facilty op de xp computer te kunnen delen dat een USB-printer zonder de aanschaf van een print-server.

de printer is geïnstalleerd op beide computers geïnstalleerd met behulp van de HP-software, kan ik mijn laptop en afdrukken van de door usb, maar wat ik wilde bereiken was in staat om af te drukken via het moederbord van de computer, dat moet altijd worden aangesloten op de printer, i cant dit doen vanaf mijn laptop. maar als ik de stekker van mijn laptop in de printer, probeer dan het vinden van de printer op het moederbord van de computer, ik kan, kan zien dat het is aangesloten op mijn laptop en dat ik kan gebruiken om te printen, probleem is het de verkeerde manier ronde. i want to print van mijn laptop op het moederbord van de computer dan naar de printer, kan ik print van het moederbord van de computer via de laptop, tryed alleen om te controleren dat het zou werken als de andere manier rond.

kan iemand me helpen om te printen vanaf mijn laptop op het moederbord van de computer dan naar de printer.

plus heb ik om bestanden te kunnen printen? het moederbord van de computer kunt bekijken mijn laptop bestanden, maar ook niet andersom.
Hi rbscooby,

Dit is Mike van de Norton Authorized Support Team. Gebruikt u Norton Internet Security of Norton 360? Beide producten bevatten de Norton Personal Firewall, en wanneer geïnstalleerd Schakel de Windows Firewall, dus er zijn geen conflicten. Om delen van bestanden goed werkt, hebt u behoefte aan te passen een aantal van de instellingen in de Norton Firewall.

Als je zou kunnen verduidelijken aub voor mijn welk product u gebruikt ik u verder kunnen helpen met het delen van bestanden probleem dat u ondervindt.

Ik kijk uit naar uw reactie.

Bedankt,
Mike

Michael York
Norton Authorized Support Team
Symantec Corporation
http://service.symantec.com/priority
Old 26 apr 2008, 01:54
Lid Fractie

Ik heb zojuist geupgrade naar de Norton Internet Security 2008.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Network Printing in XP bij het opstarten, en niet na inloggen? crossedphoenix Windows besturingssystemen 3 13 okt 2008 10:14
Remote Toegang tot een computer gratis via LAN vk3fcll Algemene programmatuurnoot Chat 2 24 Jan 2008 18:00
Toegang tot het netwerk van externe locatie. littleeddy Netwerken, modems & VoIP 7 20 Jan 2008 17:33
Afdrukproblemen Slnaarasm Digital Imaging & Printers 1 10 okt 2007 12:47
Netwerk Problemen op Nieuwe Computer Aardappel Netwerken, modems & VoIP 3 29 jul 2007 11:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.