mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Sprint Pantech PX500 låse op min Dell Latitude 630, men ikke min Toshiba

Reply

Thread Tools
Old 27 januar 2008, 08:33
Ny Medlem Gruppen

Default Sprint Pantech PX500 låse op min Dell Latitude 630, men ikke min Toshiba

Jeg har for nylig opgraderet til en Dell Latitude 630 fra min 3 år gamle Toshiba Satellite. Jeg har haft det mobile bredbånd Card for Toshiba og det altid har fungeret godt og gør det stadig arbejder godt sammen med den pågældende computer.
Hver gang jeg indsætte kortet i min Dell det låser den op, nogle gange det samme, men de fleste gange, når jeg bede den om at forbinde. MINDST 9 ud af 10 trys dette sker. Jeg så skulle koldstart computeren ved at holde afbryderknappen i 5 sekunder, fordi intet virker på det ikke engang Windows Jobliste. Genstart derefter computeren, og efter starter op oppe prøv igen .... meget frustrerende!
Der er intet galt med det kort, jeg kender til, fordi hver gang jeg kan indsætte det i Toshiba og det virker fantastisk!
Dell har XP Pro og Office 2007 med Zone Alarm Internet Scecurity.
Toshiba har XP Home og Office 2003 med Zone Alarm Internet Security.

Hvad er konflikt, og hvordan løser jeg det?
Old 27 januar 2008, 16:34
Bandlyst Gruppen

Default Sprint Pantech PX500 låse op min Dell Latitude 630, men ikke min Toshiba

FYI du lavede en dobbelt post
prøver at installere drivere første eller det er fordi din Dell kører vista og din tosiba xp og det isnt understøttet af vista tjekke hjemmesiden af kortet og se, om de har en vista driver

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 27 januar 2008, 16:55
Ny Medlem Gruppen

Nej, begge er XP ... Dell er XP Pro .. Toshiba er XP Home ... Undskyld for det dobbelte, og derefter tripple post ... Jeg fik aldrig en bekræftelse. I'v gjort det på begge måder i form af læsning software ... Jeg selv afinstalleret anit virus software og stadig ingen succes ...???
Old 27 januar 2008, 17:04
Bandlyst Gruppen

godt, hvis theya er både xp forsøger at installere driverne på Dell og derefter indsætte kortet
Old 2 April 2008, 23:23
Ny Medlem Gruppen

Den sidste hurtig svar, jeg sendte, var fra en tråd i Dell brugerforum, der kan eller kan ikke hjælpe dig. Dell tilbyder en fejlfinding trin for trin, som kan være til mere hjælp:

http://search.dell.com/searchcom_red...7-780fb48f9877

Jeg har været der de samme problemer med de samme Sprint PC-kort og en 2 år gammel Dell Inspiron 6000. Kortet virker fint i min 5 år gamle Inspiron 2650. Jeg har lige faldt over denne fejlfinding, så jeg har ikke prøvet det endnu. Jeg arbejder fra en anden pc nu og vil gå gennem den, når jeg kommer tilbage foran mine nyere Inspiron. Jeg er dog ikke rakte en masse håb, tilsyneladende Dell har haft mange problemer med deres PCMCIA slots lige fra fladkabler ikke bor tilsluttet, at flere enheden forekomster findes i hardware-manager forårsager uforenelighed med nogen, virtuelle USB, trådløst bredbånd modemer. Uanset om fejlfinding virker eller ej, er det sandsynligvis kun et spørgsmål om tid, før Murphy stikker hovedet igen, så jeg bestiller en Sierra Wireless 595U (standard USB2) kort fra Sprint som, gudskelov, jeg er berettiget til en gang-i - kontrakt enhed opgraderingsrabat (samme pris for et nyt modem, som jeg ville komme med en helt ny 2 års service-kontrakt).

Held og lykke i dit problem!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.