![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen äskettäin päivittänyt Dell Latitude 630 minun 3 vuotta vanha Toshiba Satellite. Minulla on ollut Mobile Broadband-kortti Toshiba ja se on aina toiminut hyvin ja ei edelleenkään toimi hyvin, että tietokoneella. Joka kerta olen Aseta kortti Dell se lukittuu se ylös, joskus välittömästi, mutta useimmat kertaa, kun pyydän sitä yhteyden. Vähintään 9 out of 10 trys näin tapahtuu. Sitten on kylmäkäynnistys tietokone pitämällä virtapainiketta 5 sekunnin ajan, koska mikään ei toimi sitä ei edes Windows Task Manager. Käynnistä tietokone uudelleen ja sen jälkeen etu jalkeilla yritä uudelleen .... turhauttavaa! Ei ole mitään väärää korttia että en tiedä, koska olen joka kerta voi lisätä sen Toshiba ja se toimii hyvin! Dell on XP Pro ja Office 2007 Zone Alarm Internet Scecurity. Toshiba on XP Home ja Office 2003 Zone Alarm Internet Security. Mikä on konflikti ja miten voin korjata? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tiedoksi teit Double post
kokeile asentaa ajurit ensimmäinen tai se johtuu siitä, Dell on käynnissä Vista ja teidän tosiba XP ja se isnt tukee Vistan tarkistaa verkkosivuilla kortin ja katso jos se on näköala ajaja My System: #
|
|
| |||
| |||
| No, molemmat ovat XP ... Dell on XP Pro .. Toshiba on XP Home ... Pahoittelemme kaksinkertainen ja sitten Tripple jälkeen ... En koskaan saanut vahvistuksen. I'v tehnyt sen niin miten kannalta lastaus ohjelmiston ... olen jopa poistanut anit virusten ja vieläkään ei menestys ...??? |
|
| |||
| |||
| hyvin, jos theya molemmat XP yrittää asentaa ohjaimet Dell ja aseta kortti |
|
| |||
| |||
| Viimeinen Pikavastaus Lähetin oli peräisin lanka Dell käyttäjien foorumi, joka saattaa olla apua. Dell tarjoaa Vianmääritys askel askeleelta, jotka voivat olla enemmän apua: http://search.dell.com/searchcom_red...7-780fb48f9877 Olen ollut ottaa sama ongelmia samalla Sprint PC-kortti ja 2 vuotta vanha Dell Inspiron 6000. Kortti toimii hyvin minun 5 vuotta vanha Inspiron 2650. Kuvittelin törmäsi tämän ongelmanratkaisija joten en ole kokeillut sitä vielä. Olen työskennellyt eri tietokoneesta nyt ja tehostaa sitä kautta, kun palaan edessä minun uudempi Inspiron. En kuitenkaan ole tilaa pois paljon toivoa, ilmeisesti Dell on ollut useita kysymyksiä heidän PCMCIA-aukkojen vaihtelee MONINAPAKAAPELI eivät majoitu kytketty, on useita laitteeseen tapauksia esiintyy laitteiston haltijan aiheuttaa ristiriidan mitään, virtuaalinen USB, langaton laajakaista modeemit. Riippumatta siitä, onko vianmäärityksen toimii tai ei, se on luultavasti vain ajan kysymys ennen Murphy kasvatetaan päätään uudestaan, niin olen tilaaminen Sierra Wireless 595U (vakio USB2) kortin Sprint niin, luojan kiitos, olen oikeutettu aika-in - Sopimuksen laite päivittää alennus (sama hinta uusi modeemi, koska voisin kanssa upouusi 2 vuotta palvelusopimus). Onnea vianetsintään! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dell Latitude Laptop - Alhainen Näennäismuisti ongelmat | Chinadoll | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 21. kesäkuu 2009 00:33 |
| Oma Dell Latitude D531 kaatuu ilman mitään syytä. | Kristian | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 23. toukokuuta 2009 08:47 |
| Dell Latitude D800 Monitor käyttäytyy paradoksaalista jälkeen RAM Asenna - Vihreä Bars? | mjnice | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 11. Huhtikuu 2009 06:36 |
| HTC Touch / Sprint | mpenney | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 4. marraskuu 2008 15:52 |
| Dell Latitude 630 lukot kanssa minun Sprint Pantech px500 mobiili-kortti | rmartin158 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 27th Jan 2008 16:53 |
| Thread Tools | |
| |