mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Sprint Pantech PX500 lock-up van mijn Dell Latitude 630, maar niet mijn Toshiba

Reply

Thread Tools
Old 27 januari 2008, 08:33
Nieuw Lid Fractie

Ik heb onlangs een upgrade naar een Dell Latitude 630 van mijn 3 jaar oude Toshiba Satellite. Ik heb de Mobile Broadband Card voor de Toshiba en het altijd goed gewerkt en nog steeds goed met die computer.
Elke keer als ik de kaart in mijn Dell sloten zij het op, soms meteen maar de meeste keren nadat ik vraag het aan te sluiten. Minstens 9 van de 10 trys dit gebeurt. Vervolgens heb ik moeten koude start de computer, door de uit-knop gedurende 5 seconden omdat er niets werkt het niet zelfs Windows Taakbeheer. Dan start de computer opnieuw opstarten en na het opnieuw te proberen .... zeer frustrerend!
Er is niets mis met de kaart die ik ken, want elke keer als ik het kan invoegen in de Toshiba en het werkt geweldig!
De Dell heeft XP Pro en Office 2007 met Zone Alarm internet Scecurity.
De Toshiba heeft XP Home en Office 2003 met Zone Alarm Internet Security.

Wat is het conflict en hoe los ik dit op?
Old 27 januari 2008, 16:34
Banned Groep

FYI u heeft een dubbele functie
Probeer de installatie van de stuurprogramma's eerste of het is omdat je Dell met Vista en uw tosiba xp en it isnt ondersteund door vista kijk op de website van de kaart en zien of ze een vista driver hebben

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 27 januari 2008, 16:55
Nieuw Lid Fractie

Nee, beide zijn XP ... Dell XP Pro .. Toshiba is XP Home ... Sorry voor de dubbel en dan tripple post ... Ik heb nooit bevestiging. I'v gedaan in beide richtingen in termen van het laden van de software ... Ik heb zelfs verwijderd van de anit-virus software en nog steeds geen succes ...???
Old 27 januari 2008, 17:04
Banned Groep

goed als theya zijn beide xp proberen om de drivers op de Dell installeert en vervolgens plaatst u de kaart
Old 2 april 2008, 23:23
Nieuw Lid Fractie

De laatste snelle antwoord ik heb verstuurd was van een draad in de Dell-forum gebruiker die wel of niet kan helpen. Dell biedt een stap voor stap het oplossen van problemen die wellicht meer helpen:

http://search.dell.com/searchcom_red...7-780fb48f9877

Ik heb met hetzelfde probleem met dezelfde Sprint PC Card en een 2 jaar oude Dell Inspiron 6000. De kaart werkt prima in mijn 5 jaar oude Inspiron 2650. Ik struikelde over dit probleemoplosser dus ik heb het nog niet geprobeerd. Ik werk vanuit een andere pc nu en zal stap door het wanneer ik terug voor mijn nieuwere Inspiron. Maar ik ben niet het bezit van een veel hoop, blijkbaar Dell heeft tal van problemen met hun PCMCIA slots, variërend van lint kabels niet verblijven had aangesloten, om meerdere apparaat gevallen is opgenomen in de hardware manager veroorzaakt onverenigbaarheid met ELK, virtuele USB, draadloos breedband modems. Ongeacht de vraag of de probleemoplosser werken of niet, het is waarschijnlijk slechts een kwestie van tijd voordat Murphy zijn kop weer opsteekt, dus ik ben een Sierra Wireless 595U (standaard USB2 bestellen) kaart van Sprint als, godzijdank ben ik in aanmerking voor een tijd-in - contract apparaat upgrade korting (zelfde prijs voor een nieuwe modem als ik zou krijgen met een nieuwe dienst 2 jaar contract).

Veel geluk in uw problemen oplossen!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.