![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig oppgradert til en Dell Latitude 630 fra min 3 år gamle Toshiba Satellite. Jeg har hatt det mobile Broadband Card for Toshiba og den alltid fungerte bra, og fortsatt fungerer godt med den datamaskinen. Hver gang jeg setter kortet inn i min Dell det låses opp, noen ganger umiddelbart, men de fleste ganger etter at jeg ber om det å koble til. MINST 9 av 10 trys dette skjer. Jeg må da kaldstart datamaskinen ved å holde knappen inne i 5 sekunder fordi ingenting fungerer på det ikke engang Windows Oppgavebehandling. Start datamaskinen på nytt og etter starter opp prøver igjen .... VELDIG frustrerende! Det er ingenting galt med kortet som jeg vet om, fordi hver gang jeg kan sette den inn i Toshiba og det fungerer kjempebra! Dell har XP Pro og Office 2007 med Zone Alarm Internett Scecurity. Toshiba har XP Home og Office 2003 med Zone Alarm Internet Security. Hva er konflikt, og hvordan løser jeg det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| fyi du laget en dobbel post
| |||
| |||
| Nei, begge er XP ... Dell er XP Pro .. Toshiba er XP Home ... Sorry for dobbel og Tripple stolpe ... jeg aldri fikk bekreftelse. I'v gjort det begge veier i forhold til lasting av programvare ... jeg selv avinstallert Anit virus programvare og fremdeles ingen suksess ...??? |
|
| |||
| |||
| godt hvis theya er både xp prøve å installere drivere på Dell og setter inn kortet |
|
| |||
| |||
| Den siste raske svaret jeg sendte var fra en tråd i Dell bruker forum som kan eller ikke kan hjelpe deg. Dell tilbyr en feilsøkingen trinnvis som kan være av mer hjelp: http://search.dell.com/searchcom_red...7-780fb48f9877 Jeg har hatt samme problemer med det samme Sprint PC-kort og en 2 år gammel Dell Inspiron 6000. Kortet fungerer fint på min 5 år gamle Inspiron 2650. Jeg snublet over denne feilsøkingen, så jeg har ikke prøvd den ennå. Jeg jobber fra en annen PC nå og vil gå gjennom den når jeg kommer tilbake foran mine nyere Inspiron. Men jeg ikke holder ut mye håp, tilsynelatende Dell har hatt mange problemer med PCMCIA-spor som spenner fra ribbon kabler ikke bor koblet til flere enheter forekomster vises i maskinvaren manager forårsaker inkompatibilitet med NOEN, virtuell USB, trådløst bredbånd modemer. Uansett om feilsøkingen fungerer eller ikke, er det sannsynligvis bare et tidsspørsmål før Murphy steiler hodet igjen, så jeg bestiller en Sierra Wireless 595U (standard USB2)-kortet fra Sprint som, heldigvis, jeg er kvalifisert for en tid-in - Kontrakten enhet oppgradere rabatt (samme pris for et nytt modem som jeg ville komme med en helt ny 2 års tjeneste kontrakt). Lykke til i feilsøkingen din! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dell Latitude Laptop - Lav Virtuelt minne Problemer | Chinadoll | Windows-operativsystemer | 8 | 21 juni 2009 00:33 |
| Min Dell Latitude D531 krasjer, uten grunn. | Kristian | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 23 mai 2009 08:47 |
| Dell Latitude D800 Monitor oppfører seg Oddly Etter RAM Installer - Green Bars? | mjnice | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 11 april 2009 06:36 |
| HTC Touch / Sprint | mpenney | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 4 nov 2008 15:52 |
| Dell Latitude 630 låses opp med min Sprint Pantech px500 mobil-kortet | rmartin158 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 27 januar 2008 16:53 |
| Thread Tools | |
| |