![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, en ole varma, onko tämä on vähän liian tekninen, mutta tässä mennään .. Mielestäni olen tullut uhri liikenteen suunnitteluun ja olen nyt saada vakavia viiveellä vaikka pelaaminen Xbox Live (Se on lähes soimattomassa) ei kukaan tiedä ratkaisua tähän, eli. kattaa minun kappaleita. Olisiko SSH Tunneling on mahdollista tai voin jotenkin salaa minun yhteydessä muulla tavalla niin minun ISP ei voi rajoittaa minun nopeudella. Minulla on 8 meg kiinteä verkkoyhteys ja setup staattinen ip sekä sataman huolinta jne. mutta ne vähäinen, että noin 30 minuuttia sen jälkeen, kun teemme niin. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko suorittaa speedtest millaisen ping ja nopeudet eivät saat takaisin?
| |||
| |||
| Joo, Ping keskimäärin noin 110 ja lataa yleensä 6500 kb / s |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Että aika hyvä. Voit ehkä määrittää reitittimesi jopa tunnelin kaiken kautta välityspalvelinta mutta luultavasti hidasta sinut vielä enemmän. Ehkä aika lopettaa lataamisen niin paljon tavaraa ja sitten apollogize että ISP hyvin kauniisti. Jos lataat laitonta tavaraa ei vielä todennäköisesti kohdistaa teitä QOS.