![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ben niet zeker of dit een beetje te technisch, maar hier gaat .. Ik denk dat ik een slachtoffer ben geworden van het verkeer de vormgeving en ik ben nu ernstige vertraging tijdens het spelen van Xbox Live (Het is bijna onspeelbaar) Weet iemand een oplossing voor dit, dwz. die mijn nummers. Zou SSH Tunneling mogelijk of kan ik het coderen van mijn verbinding een andere manier dus mijn ISP niet kan beperken mijn snelheid. Ik heb een 8 meg bekabelde verbinding en heb je een statisch IP evenals port forwarding enz., maar ze beperkt zijn dat ongeveer 30 minuten na te doen. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebt u een speedtest, welk soort van ping en snelheden krijg je terug?
| |||
| |||
| Ja, Ping gemiddeld rond 110 en download meestal 6500 Kbps |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Kunt u mogelijk om uw router in te stellen naar tunnel alles via een proxy, maar dat zal waarschijnlijk langzaam je nog meer. Misschien tijd om te stoppen met het downloaden van zoveel dingen en vervolgens apollogize aan de ISP erg mooi. Als u downloaden van illegale spul er zelfs meer kans om u voor QOS.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Post your xbox live gamertags | linasita | PC & Gaming Console | 31 | 13 apr 2009 12:50 |
| Kan geen verbinding maken met Xbox Live als Peerguardian is Running | navnut | Netwerken, modems & VoIP | 1 | De 3 april 2009 10:57 |
| Xbox Live Probleem? | its.sid | PC & Gaming Console | 6 | 18 Jan 2008 10:30 |
| Het gebruik van Xbox Live? | linasita | PC & Gaming Console | 1 | De 5 januari 2008 05:10 |
| Iedereen nog steeds de originele Xbox Live? | Carl | PC & Gaming Console | 2 | 23 nov 2007 10:26 |
| Thread Tools | |
| |