vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Stressaantunut ja sekoittaa Netgear Wireless-N-modeemi / reititin

Reply

Thread Tools
Old 19 kesäkuu 2009, 04:23
Uusi Jäsen

Default Stressaantunut ja sekoittaa Netgear Wireless-N-modeemi / reititin

Olen hiljattain perustanut Netgear Wireless-N-modeemi / reititin [dgn2000] minun PC ja oli suuria ongelmia liittymäperuste minun laptop [rakennettu langaton] siihen, myös minun internet yhtäkkiä pois puolen tunnin välein ja ainoa tapa minut kytkeä oli nollata sen kautta painiketta. Loppujen lopuksi annoin ja päätti liittää minun Siemens speedstream 4200 modeemin DSL-linja ja kiinnitä modeemin reitittimen kautta ethernet ja käyttää sitä esimerkiksi, että kaikki on OK, IAM voitava liittää kannettavassa tietokoneessa reitittimen ja molemmat oli internet. mutta jokainen pari tuntia yhteys tippaa, ja minun täytyy nollata sekä Siemensin ja reititin, ei ole mitään syytä, miksi yhteys yhtäkkiä pois? on sitä, koska minulla ei ole tarkoitus liittää Siemensin modeemi / reititin? :4-Dontkno Oma tietokone on Windows Vista Home Premium SP1: n ja minun laptop on sama.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.