mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Onderstreept en verward met Netgear Wireless-N modem / router

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 04:23
Nieuw Lid Fractie

Default Onderstreept en verward met Netgear Wireless-N modem / router

Ik heb onlangs opgerichte Netgear Wireless-N modem / router [dgn2000] op mijn pc en had grote problemen aansluiten van mijn laptop [ingebouwde draadloze] is, ook mijn internet zou plotseling wegvallen elk half uur en de enige manier voor mij om verbinding was om via de knop. Op het einde ik heb het opgegeven en besloten om mijn Siemens speedstream 4200 modem aan op de DSL-lijn en voeg de modem op de router via Ethernet en gebruiken, zoals dat al is OK, iam verbinding kunnen maken van mijn laptop naar de router en de beide hadden internet. maar elke paar uur de verbinding druppels uit en ik heb om zowel de Siemens en de router, is er geen enkele reden waarom de verbinding plotseling zou wegvallen? Is het omdat ik niet te verbinden met een Siemens aan een modem / router? :4-Dontkno Mijn pc is Windows Vista Home Premium SP1 en mijn laptop is hetzelfde.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Wat modem te gebruiken met Wirelass Netgear Router? coftjob Netwerken, modems & VoIP 3 20 november 2009 12:23
Had Enough van Mijn Netgear Wireless Router robina80 Netwerken, modems & VoIP 23 26 augustus 2009 16:31
Netgear RangeMax draadloze router WPN824v2. Help alstublieft andrewmitchell123 Netwerken, modems & VoIP 7 22 dec 2007 13:41
Motorola Cabel Modem & Netgear WGT 624 Router Problemen Ponty pc's Netwerken, modems & VoIP 12 De 2 augustus 2007 09:09
Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter scherts Algemeen Hardware Chat 1 5 okt 2006 05:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.