mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nätverk, Modem & VoIP

Register

Stressad och förväxlas med Netgear Wireless-N modem / router

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 04:23
New Member Group

Default Stressad och förväxlas med Netgear Wireless-N modem / router

Jag har nyligen inrättat en Netgear Wireless-N modem / router [dgn2000] till min dator och hade stora problem med att ansluta min laptop [inbyggd trådlös] för att den, även mitt internet skulle plötsligt hoppar en gång i halvtimmen och det enda sättet för mig att ansluta var att återställa den via knappen. Till slut gav jag upp och bestämde sig för att fästa min Siemens speedstream 4200 modem för DSL-linje och bifoga modemet till routern via Ethernet och använda det som liknar det här, alla har varit OK, iam kunna ansluta min bärbara dator till routern och båda hade internet. men varje par timmar anslutningen droppar ut och jag måste återställa både Siemens och routern, finns det någon anledning till att anslutningen skulle plötsligt försvinner? Är det för att jag inte tänkt att ansluta en Siemens till ett modem / router? :4-Dontkno Min dator är Windows Vista Home Premium SP1 och min laptop är densamma.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Vad Modem använda med Netgear Wirelass router? coftjob Nätverk, Modem & VoIP 3 20 november 2009 12:23
Fått nog av min Netgear Wireless Router robina80 Nätverk, Modem & VoIP 23 26 augusti 2009 16:31
Netgear RangeMax Wireless Router WPN824v2. Hjälp snälla andrewmitchell123 Nätverk, Modem & VoIP 7 22 december 2007 13:41
Motorola Kabel Modem & Netgear WGT 624 Router Problem ponty st s Nätverk, Modem & VoIP 12 2 august 2007 09:09
Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter skämt General Hardware Chat 1 5 oktober 2006 05:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.