![]() |
|
| |||
| |||
| .... At sikre, at din bærbare computer er sat korrekt op til at bruge internettet? Jeg har for nylig købt en bærbar computer og har netop gjort det speedtest i en tidligere tråd, sin læser en download hastighed på 1080kb / s, men jeg skal være på 8MB b / band ![]() thanks in advance Dave |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du gange kb / s med 8 for at få dig mb hastighed.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm jeg belive du inddele dit kb / s af 1024 at få MBS
| |||
| |||
![]() Her er en anden test, jeg har gjort her. Hvis dette er 8MB, jeg tror, jeg vil gå tilbage til min gamle 2MB så det som en darn websted hurtigere! |
|
| |||
| |||
| Ok min beregning var forkert, jeg glemmer formlen. Du er på mindre end 1 MB. Ting er på ADSL hvis du læser din kontrakt er det op til 8MB. Mening, hvis du er langt fra en udveksling du får mindre. Bor du i sticks? |
|
| |||
| |||
| Nej, jeg bor i en lille by kaldet Lancaster. Jeg har netop gjort et speedtest på stedet anbefales til mig fra min internetudbyder, og det lyder 7.4mb men når jeg en på speedtest.net det lyder på mindre end 1meg |
|
| |||
| |||
| Hvor langt er du fra din udveksling? |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker |
|
| |||
| |||
| 8 bit i en byte 1024 bytes i et kilo byte 1024 killabyes i en megabyte 1.024 megabyte på en gigabyte 1024 gigabytes i en terrabyte 1024 terrabytes i en petabyte |
|
| |||
| |||
| LOL Cew27 .. Speed Test fortæller dig, hvor langt den Server er fra din placering. Afstanden ikke gør alt for stor forskel i hastighed, medmindre du er mere end 10.000 ft (bare genert af 2. miles) fra din teleoperatør hub. Hvis du ønsker at få 2megabits hente så skal du ringe til din internet-udbyder eller telefon selskab. Du er måde under. Især hvis du havde en hurtigere slutte før ... De kan tjekke din linje fjernidentificeres afgøre, om en tech bør betale dig et besøg ... Bare gik igennem det med Qwest .. De er forfærdelige ved vejen. |