![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| .... Varmistetaan, että kannettava tietokone on asetettu oikein käyttää Internetiä? Olen äskettäin ostanut kannettavan tietokoneen ja juuri tehnyt speedtest jo aiemmassa säiettä, sen käsittelyssä lataus nopeus 1080kb / s, mutta olen pitänyt olla 8MB b / bändi ![]() kiitos etukäteen Dave |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet kertaa kb / s 8 hakemaan sinut mb nopeus.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm i belive you mean Jaa kb / s 1024 saada MBS
| |||
| |||
![]() Tässä toinen testi Olen juuri tehnyt. Jos tämä on 8MB, mielestäni I'll go back to my vanha 2MB kuin se darn sivuston nopeammin! |
|
| |||
| |||
| Ok minun laskelma väärä i unohtaa kaava. Olet alle 1 Mt. Asia on ADSL jos lukenut sopimus on enintään 8 Mt. Merkitystä, jos olet kaukana vaihto saat vähemmän. Asutko landella? |
|
| |||
| |||
| no, i Asun pienessä kaupungissa nimeltään Lancaster. Olen juuri tehnyt speedtest paikalla suositteli minulle minun ISP ja se 7.4mb mutta kun en yksi speedtest.net se alle 1meg |
|
| |||
| |||
| Kuinka pitkälle olet kotoisin Exchange? |
|
| |||
| |||
| En ole varma |
|
| |||
| |||
| 8 bittiä on byte 1024 bytes on kilo byte 1024 killabyes on megatavu 1024 megatavu on gigatavu 1024 gigatavua on terrabyte 1024 terrabytes on petabyte |
|
| |||
| |||
| LOL Cew27 .. Speedtest kertoo, kuinka pitkälle Server on olinpaikkasi. Etäisyys ei tehdä liian paljon eroa nopeus, jos et ole yli 10000 jalkaa (hieman ujo 2 miles) omasta Telecom keskittimeen. Jos on tarkoitus saada 2megabits ladata sitten sinun pitäisi soittaa internet-palveluntarjoaja tai puhelinyhtiö. Olet tavoin. Varsinkin, jos olet ollut nopeammin yhteyden ennen ... He voivat tarkistaa linja etäyhteyden ja päättää, onko tech pitäisi maksaa sinulle käynti ... Just meni läpi, että Qwest .. Ne ovat järkyttäviä muuten. |