![]() |
|
| |||
| |||
| .... Ervoor zorgen dat uw laptop is correct ingesteld voor het gebruik van het internet? Ik heb onlangs een laptop gekocht en heb net gedaan speedtest in een eerdere draad, het lezen van een download snelheid van 1080kb / s maar ik ben te zijn over 8MB b / band ![]() Thanks in advance Dave |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U keer kb / s met 8 om u mb snelheid.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm i BELIVE je bedoelt kloof uw kb / s bij 1024 te krijgen MBS
| |||
| |||
![]() Hier is een andere test heb ik net gedaan. Als dit 8MB, ik denk dat ik ga terug naar mijn oude 2mb als het als een darn site sneller! |
|
| |||
| |||
| Ok mijn berekening verkeerd was ik vergeten de formule. U bevindt zich op minder dan 1 MB. Ding is op ADSL als je leest uw contract is UPTO 8MB. Zin als je ver van een uitwisseling krijg je minder. Woon je in de stokjes? |
|
| |||
| |||
| Nee, ik woon in een kleine stad genaamd Lancaster. Ik heb net een speedtest gedaan op site aanbevolen om me door mijn ISP en het leest 7.4mb maar als ik een op speedtest.net hij leest op minder dan 1meg |
|
| |||
| |||
| Hoe ver bent u van uw uitwisseling? |
|
| |||
| |||
| Ik ben niet zeker |
|
| |||
| |||
| 8 bits in een byte 1024 bytes in een kilo-byte 1024 killabyes in een megabyte 1024 MB in een gigabyte 1024 gigabytes in een terrabyte 1024 terrabytes in een Petabyte |
|
| |||
| |||
| LOL Cew27 .. Speed Test u vertelt hoe ver de server van uw locatie. De afstand maakt niet veel verschil in snelheid, tenzij u meer dan 10.000 voet (gewoon verlegen van 2 mijl) van uw telecom-hub. Als je zou moeten krijgen 2megabits download dan moet u uw internet provider of telefoon onderneming. U bent manier onder. Vooral als je een snellere verbinding voor ... Ze kunnen controleren of uw lijn op afstand en beslist als een tech betaalt u een bezoek ... Net ging via dat met Qwest .. Zij zijn door de vreselijke manier. |