![]() |
|
| |||
| |||
| .... Sørge for at den bærbare datamaskinen er riktig konfigurert til å bruke internett? Jeg har nylig kjøpt en bærbar datamaskin og har akkurat gjort det speedtest i en tidligere tråd, det leser en nedlasting hastighet 1080kb / s, men jeg skal være på 8MB b / band ![]() takk på forhånd Dave |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du ganger kb / s med 8 for å få deg mb hastighet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm i belive mener du dele dine kb / s av 1024 å få MB / s
| |||
| |||
![]() Her er en annen test Jeg har nettopp gjort. Hvis dette er 8MB, jeg tror jeg skal gå tilbake til min gamle 2MB så det som en darn site raskere! |
|
| |||
| |||
| Ok mitt regnestykke var galt jeg glemmer formelen. Du er på mindre enn 1 MB. Saken er på ADSL hvis du leser kontrakten er det opp til 8MB. Betydning hvis du er langt fra en utveksling du får mindre. Bor du i staver? |
|
| |||
| |||
| Nei, jeg bor i en liten by som heter Lancaster. Jeg har nettopp gjort en speedtest på anbefalt til meg av min ISP og den leser 7.4mb men når jeg gjør en på speedtest.net den leser på mindre enn 1meg |
|
| |||
| |||
| Hvor langt er du fra Exchange? |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker |
|
| |||
| |||
| 8 biter i en byte 1024 byte i en kilo byte 1024 killabyes i en megabyte 1024 megabyte på en gigabyte 1024 gigabyte i en terrabyte 1024 terrabytes i Petabyte |
|
| |||
| |||
| LOL Cew27 .. Speed Test forteller deg hvor langt Server er fra stedet. Avstanden gjør ikke så mye forskjell i hastighet med mindre du er mer enn 10.000 ft (akkurat sjenert av 2 miles) fra telekom-hub. Hvis du skal få 2megabits nedlastingen bør du ringe internett eller telefon selskapet. Du er langt under. Spesielt hvis du hadde en raskere koble før ... De kan sjekke linje eksternt og avgjøre om en tech bør betale deg et besøk ... Bare gikk det med Qwest .. De er fryktelig av veien. |