![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Vores bærbare doesnt synes at ville oprette forbindelse til internettet via min router, og tænkte på, hvis nogen kan give en vis indsigt! Det har en Atheros AR5005G Wirelss netværkskort og har været fint indtil nu. Når du klikker på den indstilling, der tjekker for netværk, it cant find nogen overhovedet, der er en smule mærkeligt, som normalt du får 3 eller 4 andre signaler .... det stærkeste onebeing minen. Du bliver bare et tomt hvidt vindue kommer siger "nej networds opdaget '. Hvis du går til kontrol adapteren, det siger, at føreren er i orden osv. Jeg spørger mig selv, hvis netværkskortet jeg sandsynligvis vil blive handlet forsætligt eller noget andet. Jeg har slået min router til og fra samt genstartet den bærbare computer et par gange. Alt til ingen nytte. Nogen tanker vil være velkomne. tak. Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du oprette trådløs forbindelse til routeren, ved hjælp af en anden bærbar?
| |||
| |||
| Jeg har en temmelig pinlig tilståelse at gøre! Jeg havde ikke bemærket, at den lille skifte i den side af den bærbare computer, der skifter den trådløse forbindelse til / fra var i 'off' position!! Jeg tror min søn skal uforvarende har rørt ved det tidligere. Anyway, alt sorteret men tak for din ulejlighed at svare! Mine døtre pc var tilsluttet få et signal fra routeren, så vidste, det var ikke det. tak igen. |
|
| |||
| |||
| No worries .... glad for du formåede at sortere det .... ofte er det den easist af løsninger;) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sælger et Brugte Toshiba Satellite A100 | azul08 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 23. maj 2009 04:48 |
| Ny HDD til Toshiba Satellite Laptop | dmdougie | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 4 december 2007 11:21 |
| Re: Toshiba Satellite Pro 4200 | kl3sh | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 30 juli 2007 01:13 |
| Toshiba Satellite Pro 4200 | Wolfeymole | Laptops, Mobiles & PDA'er | 12 | 21. jul 2007 04:38 |
| PCI Modem for Toshiba Satellite A15-S129? | malenita | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 20 marts 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |