mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Toshiba Satellite A100 - ingen trådløs forbindelse

Reply

Thread Tools
Old August 22, 2008, 10:44
Donor-Gruppen

Default Toshiba Satellite A100 - ingen trådløs forbindelse

Hej

Vores bærbare doesnt synes at ville oprette forbindelse til internettet via min router, og tænkte på, hvis nogen kan give en vis indsigt! Det har en Atheros AR5005G Wirelss netværkskort og har været fint indtil nu. Når du klikker på den indstilling, der tjekker for netværk, it cant find nogen overhovedet, der er en smule mærkeligt, som normalt du får 3 eller 4 andre signaler .... det stærkeste onebeing minen. Du bliver bare et tomt hvidt vindue kommer siger "nej networds opdaget '. Hvis du går til kontrol adapteren, det siger, at føreren er i orden osv. Jeg spørger mig selv, hvis netværkskortet jeg sandsynligvis vil blive handlet forsætligt eller noget andet. Jeg har slået min router til og fra samt genstartet den bærbare computer et par gange. Alt til ingen nytte.

Nogen tanker vil være velkomne. tak.

Dean
Old August 22, 2008, 13:14
Donor-Gruppen

Kan du oprette trådløs forbindelse til routeren, ved hjælp af en anden bærbar?

Hvis ja, prøv at afinstallere det trådløse netværk driver, genstart og derefter geninstallere det, og kontrollere, om en nyere driver tilgængelig.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old August 22, 2008, 13:44
Donor-Gruppen

Jeg har en temmelig pinlig tilståelse at gøre! Jeg havde ikke bemærket, at den lille skifte i den side af den bærbare computer, der skifter den trådløse forbindelse til / fra var i 'off' position!! Jeg tror min søn skal uforvarende har rørt ved det tidligere. Anyway, alt sorteret men tak for din ulejlighed at svare!

Mine døtre pc var tilsluttet få et signal fra routeren, så vidste, det var ikke det.

tak igen.
Old 22 august 2008, 13:46
Donor-Gruppen

No worries .... glad for du formåede at sortere det .... ofte er det den easist af løsninger;)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sælger et Brugte Toshiba Satellite A100 azul08 Laptops, Mobiles & PDA'er 1 23. maj 2009 04:48
Ny HDD til Toshiba Satellite Laptop dmdougie Laptops, Mobiles & PDA'er 7 4 december 2007 11:21
Re: Toshiba Satellite Pro 4200 kl3sh Laptops, Mobiles & PDA'er 3 30 juli 2007 01:13
Toshiba Satellite Pro 4200 Wolfeymole Laptops, Mobiles & PDA'er 12 21. jul 2007 04:38
PCI Modem for Toshiba Satellite A15-S129? malenita Networking, Modemer & VoIP 1 20 marts 2007 18:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.