![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Onze laptop doet lijken te willen verbinden met het internet via mijn router en vroeg me af of iemand een aantal inzichten kan geven! Het heeft een Atheros AR5005G Wirelss Network Adapter en is prima tot nu toe. Wanneer u klikt op de vaststelling dat de controles voor netwerken, het lokaliseren cant enige helemaal wat een beetje vreemd als je normaal gesproken 3 of 4 andere signalen .... de sterkste onebeing mijne. Je krijgt gewoon een leeg wit venster komen zeggen: "Nee networds ontdekt '. Als je naar de adapter te controleren, zegt dat de bestuurder is prima etc. Ik ben benieuwd of de netwerkkaart ik waarschijnlijk een fout of iets anders. Ik draaide mijn router aan en uit als de laptop een paar keer opnieuw gestart. Alle tevergeefs. Elke gedachten zou welkom zijn. bedankt. Decaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunt u een draadloze verbinding met de router, via een andere laptop?
| |||
| |||
| Ik heb een nogal gênant bekentenis te maken! Ik had niet gemerkt dat de kleine schakelaar aan de zijkant van de laptop die de draadloze verbinding op schakelaars / uitgeschakeld was in de 'off' positie!! Ik denk dat mijn zoon moet per ongeluk hebben aangeraakt eerder. Anyway, alle gesorteerd maar dank voor uw moeite om te antwoorden! Mijn dochters pc verbonden was om een signaal van de router dus wist wasnt dat. nogmaals bedankt. |
|
| |||
| |||
| No worries .... blij dat je erin geslaagd om het te sorteren .... vaak is het de easist van oplossingen;) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| De verkoop van een Second Hand Toshiba Satellite A100 | azul08 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 23 mei 2009 04:48 |
| Nieuwe harde schijf voor een Toshiba Satellite Laptop | dmdougie | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 4 Dec 2007 11:21 |
| Re: Toshiba Satellite Pro 4200 | kl3sh | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 30 jul 2007 01:13 |
| Toshiba Satellite Pro 4200 | Wolfeymole | Laptops, Mobiles & PDA's | 12 | 21 jul 2007 04:38 |
| PCI-modem voor Toshiba Satellite A15-S129? | malenita | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 20 mrt 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |