![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Våre bærbare doesnt synes å ønske å koble til Internett via ruteren min og lurte på om noen kan gi en viss innsikt! Den har et Atheros AR5005G Wirelss nettverkskort og har vært bra frem til nå. Når du klikker på den innstillingen som søker etter nettverk, cant det finne noen i det hele tatt noe som er litt rart som normalt får du 3 eller 4 andre signaler .... den sterkeste onebeing gruven. Du bare bli et tomt hvitt vindu komme å si "Nei networds funnet '. Dersom du går for å sjekke adapteren, står det at føreren er fin osv. Jeg lurer på om nettverkskortet jeg sannsynligvis til å være på feil eller noe annet. Jeg har vendt meg veien av og på samt restartet bærbare et par ganger. Alt til ingen nytte. Noen tanker ville være velkommen. takk. Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du koble deg trådløst til routeren, med en annen laptop?
| |||
| |||
| Jeg har en ganske pinlig tilståelse å gjøre! Jeg hadde ikke merket at den lille bryteren på siden av en bærbar PC som slår trådløs forbindelse på / av var i 'off' posisjon!! Jeg tror sønnen min må ha utilsiktet rørt den tidligere på. Allikevel, alt sortert men takk for dine problemer med å svare! Mine døtre PC var koblet få et signal fra ruteren, så visste det var ikke det. Takk igjen. |
|
| |||
| |||
| No worries .... glad for at du klarte å sortere det .... ofte det er easist løsninger;) |