mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Problemer med tilslutning af bærbare til trådløs forbindelse .....

Reply

Thread Tools
Old 20. juni 2009, 04:23
Ny Medlem Gruppen

Hey peopels,

Bare at have et par dramaer med at forsøge at få min bærbare computer kører på mit trådløse netværk, hvis dette er blevet besvaret venligst direkte mig til højre post, første gang på dette forum.

I øjeblikket kører min pc via Netgear WG602 adgangspunkt og har ingen dramaer, jeg fik givet en bærbar fra oldman, Dell Inspiron 6400, det er forbundet til hans trådløse netværk uden dramaer. Så det må være noget jeg gør forkert eller ikke gør.

Når jeg går til at forbinde Jeg får følgende besked,

"Windows kan ikke oprette forbindelse til det valgte netværk. Netværket ikke længere kan være inden for rækkevidde. Du opdatere listen over tilgængelige netværk, og forsøge at oprette forbindelse igen"

Jeg har prøvet det og kan stadig ikke få det til at tilslutte ......

Nogen idéer????

Hilsen

Warren
Old 22 juni 2009, 02:04
Medlem Gruppen

Har du forsøgt at nulstille det adgangspunkt / router. Minen til tider bruges til at spille op og en reset bruges til at løse problemet. Prøv også at geninstallere den trådløse driver. Dette kan findes på producenternes hjemmeside, hvis du ikke har genopretning diske. Holla hvis du har brug for hjælp.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.