vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Trouble yhdistää kannettava tietokone ja langaton yhteys .....

Reply

Thread Tools
Old 20 kesäkuu 2009, 04:23
Uusi Jäsen

Default Trouble yhdistää kannettava tietokone ja langaton yhteys .....

Hei peopels,

Just ottaa muutaman näytelmiä kanssa yrittää saada minun laptop käynnissä oman langattoman verkon, jos tämä on vastattu ota suoraan minua oikeus postitse ensimmäistä kertaa tällä foorumilla.

Olen tällä hetkellä suorittaa oman tietokoneen kautta Netgear WG602 yhteysosoite ja joilla ei ole näytelmiä, i juuri antanut Laptop alkaen oldman, Dell Inspiron 6400, se liittää hänen langattomaan verkkoon ilman näytelmiä. Joten se on jotain I'm doing väärin tai eivät tee.

Kun siirryn yhteyden saan seuraavan viestin,

"Windows ei voi muodostaa yhteyttä valittuun verkkoon. Verkosto ei voi enää olla erilaisia. Päivitä luettelon käytettävissä olevista verkoista, ja yritä muodostaa yhteys uudelleen"

Olen yrittänyt tätä ja ei vieläkään onnistu, voidaan liittää ......

Any ideas??

Terveisin

Warren
Old 22 kesäkuu 2009, 02:04
Jäsen

Default Trouble yhdistää kannettava tietokone ja langaton yhteys .....

Oletko kokeillut palauttanut yhteysosoite / reititin. Mine joskus käyttää pelaamiseen ja nollauspainike käytetty ongelman ratkaisemiseksi. Kokeile myös uudelleenasentamistoiminnot langattoman ohjaimen. Tämä löytyvät valmistajien verkkosivuilla, mikäli sinulla ei ole hyödyntämistä levyille. Holla, jos tarvitset apua.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ongelmia yhteyden minun langaton Blue Eagle Verkottuminen, Modeemit & VoIP 7 7. Jan 2008 10:58
Im on ongelmia Internet-yhteyden muodostaminen definingmoment Verkottuminen, Modeemit & VoIP 4 4. Jan 2008 15:13
What's wrong with my laptop langaton yhteys? plymgary Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 3. Jan 2008 11:20
Langaton yhteys 3rd party kannettava tietokone migickc Verkottuminen, Modeemit & VoIP 5 9. marraskuu 2007 13:28
Connecting Laptop käyttää Internetiä, Ei liitäntää akhlaq768 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 24. lokakuu 2007 13:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.