![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei peopels, Just ottaa muutaman näytelmiä kanssa yrittää saada minun laptop käynnissä oman langattoman verkon, jos tämä on vastattu ota suoraan minua oikeus postitse ensimmäistä kertaa tällä foorumilla. Olen tällä hetkellä suorittaa oman tietokoneen kautta Netgear WG602 yhteysosoite ja joilla ei ole näytelmiä, i juuri antanut Laptop alkaen oldman, Dell Inspiron 6400, se liittää hänen langattomaan verkkoon ilman näytelmiä. Joten se on jotain I'm doing väärin tai eivät tee. Kun siirryn yhteyden saan seuraavan viestin, "Windows ei voi muodostaa yhteyttä valittuun verkkoon. Verkosto ei voi enää olla erilaisia. Päivitä luettelon käytettävissä olevista verkoista, ja yritä muodostaa yhteys uudelleen" Olen yrittänyt tätä ja ei vieläkään onnistu, voidaan liittää ...... Any ideas?? Terveisin Warren |
|
| |||
| |||
| Oletko kokeillut palauttanut yhteysosoite / reititin. Mine joskus käyttää pelaamiseen ja nollauspainike käytetty ongelman ratkaisemiseksi. Kokeile myös uudelleenasentamistoiminnot langattoman ohjaimen. Tämä löytyvät valmistajien verkkosivuilla, mikäli sinulla ei ole hyödyntämistä levyille. Holla, jos tarvitset apua. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelmia yhteyden minun langaton | Blue Eagle | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 7. Jan 2008 10:58 |
| Im on ongelmia Internet-yhteyden muodostaminen | definingmoment | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 4. Jan 2008 15:13 |
| What's wrong with my laptop langaton yhteys? | plymgary | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 3. Jan 2008 11:20 |
| Langaton yhteys 3rd party kannettava tietokone | migickc | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 9. marraskuu 2007 13:28 |
| Connecting Laptop käyttää Internetiä, Ei liitäntää | akhlaq768 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 24. lokakuu 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |