mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Problemen met het aansluiten van laptop draadloos verbinding .....

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2009, 04:23
Nieuw Lid Fractie

Default Problemen met het aansluiten van laptop draadloos verbinding .....

He peopels,

Gewoon met een paar drama probeert te krijgen met mijn laptop op mijn draadloze netwerk, indien dit is beantwoord, kunt u mij vertellen hoe ik naar de juiste post, eerst op dit forum.

Ik momenteel mijn pc via Netgear WG602 toegangspunt en hebben geen drama, ik heb een laptop van de bejaarde, Dell Inspiron 6400, deze is aangesloten op zijn draadloos netwerk met geen drama. Dus het moet iets doe ik verkeerd of niet doet.

Wanneer ik naar een verbinding krijg ik het volgende bericht

"Windows kan geen verbinding maken met het geselecteerde netwerk. Het netwerk mag niet meer worden in de reeks. Vernieuw de lijst van beschikbare netwerken, en probeer opnieuw verbinding te maken"

Ik heb geprobeerd deze en nog steeds niet kunt krijgen aan te sluiten ......

Any ideas??

Groeten

Warren
Old 22 jun 2009, 02:04
Lid Fractie

Default Problemen met het aansluiten van laptop draadloos verbinding .....

Heeft u geprobeerd het resetten van het access point / router. Mine soms gebruikt om te spelen en een reset gebruikt bij het oplossen van het probleem. Probeer ook het opnieuw installeren van de wireless driver. Dit kan worden gevonden op de website van de fabrikanten als u niet over het herstel schijven. Holla als je hulp nodig.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.