mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Problemer med å koble bærbar til trådløs forbindelse .....

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2009, 04:23
New Member Group

Default Problemer med å koble bærbar til trådløs forbindelse .....

Hei peopels,

Bare å ha noen dramaer med å få min bærbare kjører på mitt trådløse nettverk, dersom dette er besvart meg veien til høyre stolpe, første gang på dette forumet.

I dag kjører PCen gjennom Netgear WG602 tilgangspunktet, og har ingen dramaer, jeg har fått oppgitt en Laptop fra oldman, Dell Inspiron 6400, den er koblet til sin trådløse nettverket uten dramaer. Så det må være noe jeg gjør galt eller ikke gjør.

Når jeg forsøker å koble jeg får følgende melding,

"Windows kan ikke koble til det valgte nettverket. Nettverket ikke lenger vil være innen rekkevidde. Oppdater listen over tilgjengelige nettverk, og prøv å koble til igjen"

Jeg har prøvd dette og fremdeles ikke får den til å koble ......

Noen ideer??

Hilsen

Warren
Old 22 juni 2009, 02:04
Medlem Group

Default Problemer med å koble bærbar til trådløs forbindelse .....

Har du prøvd å tilbakestille tilgangspunktet / router. Mine ofte brukt til å spille opp, og en reset brukes til å løse problemet. Prøv også installere trådløse driveren. Dette kan bli funnet på produsentens webområde hvis du ikke har utvinningsgraden disker. Holla hvis du trenger hjelp.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemer med å koble til mitt trådløse Blue Eagle Nettverk, modem og VoIP 7 7 januar 2008 10:58
Im har problemer med å koble til Internett definingmoment Nettverk, modem og VoIP 4 4 januar 2008 15:13
Hva er galt med min bærbare trådløse tilkoblingen? plymgary Nettverk, modem og VoIP 1 3 januar 2008 11:20
Trådløs tilkobling 3rd Party bærbare migickc Nettverk, modem og VoIP 5 9 november 2007 13:28
Koble Laptop til Internett, Ingen forbindelse akhlaq768 Nettverk, modem og VoIP 3 24 oktober 2007 13:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.