mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nätverk, Modem & VoIP

Register

Problem att ansluta bärbara till trådlös anslutning .....

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2009, 04:23
New Member Group

Default Problem att ansluta bärbara till trådlös anslutning .....

Hej peopels,

Bara med ett par dramer med att försöka få min laptop att köra på mitt trådlösa nätverk, om detta har besvarats vänlig och visa mig till rätt post, första gången på detta forum.

I dag kör min dator via Netgear WG602 kopplingspunkt och inte har några dramer, jag kom precis fått en bärbar dator från oldman, Dell Inspiron 6400, är anslutna till hans trådlösa nätverk utan dramer. Så det måste vara något jag gör fel eller inte gör.

När jag går för att ansluta får jag följande meddelande visas

"Det gick inte att ansluta till den valda nätverket. Nätet får inte längre i sortimentet. Uppdatera listan över tillgängliga nätverk, och försök att ansluta igen"

Jag har försökt detta och fortfarande inte kan få den att ansluta ......

Några idéer????

Hälsningar

Warren
Old 22 juni 2009, 02:04
Ledamot Gruppen

Default Problem att ansluta bärbara till trådlös anslutning .....

Har du provat att återställa åtkomstpunkten / routern. Mine ibland användas för att spela upp och en återställning används för att lösa problemet. Prova också att installera den trådlösa föraren. Detta hittar du på tillverkarens webbplats om du inte har återvinning diskar. Holla om du behöver hjälp.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem att ansluta till mitt trådlösa Blue Eagle Nätverk, Modem & VoIP 7 7 januari 2008 10:58
Im har problem med att ansluta till Internet definingmoment Nätverk, Modem & VoIP 4 4 januari 2008 15:13
Vad är fel med min laptop trådlös anslutning? plymgary Nätverk, Modem & VoIP 1 3 januari 2008 11:20
Trådlös anslutning 3rd party laptop migickc Nätverk, Modem & VoIP 5 9 november 2007 13:28
Ansluta bärbar till Internet Ingen anslutning akhlaq768 Nätverk, Modem & VoIP 3 24 oktober 2007 13:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.