![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.comet.co.uk/shopcomet/pro...SB/tab/advice # Denne liste står der ikke er forenelig med XP, men der er for Vista. That's bleedin 'dumt, hvis det er tilfældet, XP skal være den mest udbredte operativsystem på planeten og de frigive et produkt, gør ikke arbejde med det? Eventuelle anbefalinger om en router kit gerne, at for £ 50 eller mindre vil være godt for. Razer |
|
| |||
| |||
| Jeg købte en Belkin USB receiver sidste år for en Win 98 derefter vendte rundt og købt en anden af nøjagtig den samme model 6 måneder senere, og softwaren ikke længere var forenelige med Win 98. Måske de er i seng med MS og skubber Vista / Windows 7 om alle? |
|
| |||
| |||
| Det er ud over dumme dog at begrænse dit salg gerne, at .. XP er stadig så populær som en gratis fem pund note så du skære væk halvdel dit marked .. det er forrykt af nogens standarder |
|
| |||
| |||
| Det kunne bare være, at modellen, at de har der udelukkende er designet til Vista / 7. Jeg er sikker på, at de har noget, bare det samme, der fungerer sammen med XP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Routeren er ikke OS afhængige, men det er muligt, at USB-adapter har drivere til Vista og ikke XP, selv om det synes mærkeligt.
| |||
| |||
| Du bør være i stand til at få nogen driver, du har brug for fra Belkin. http://www.belkin.com/support/ |
|
| |||
| |||
| Tak gutter. Jeg vil gerne have en spejder rundt og se, om der er en billigere en, der er garanteret til at arbejde lige så godt med XP. Bedre end faffing omkring med alt lol |
|
| |||
| |||
| Jeg har 3 i Belkin G Wireless USB modtagere. Én på 98, om på XP og en på Vista. Jeg er sikker på, at du kan finde en. |
|
| |||
| |||
| Check out Linksys routere / adapter ..... Jeg har gr8 tro på dem. Også .... lige kontrol .... du har Virgin Kabel bredbåndspolitik yeah? .... Da dette er et Kabel Router (no modem). |
|
| |||
| |||
| Linksys er en smule dyrere, men det værd. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Belkin Wireless Router og Modem, Installation Problems | TheBhoys | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 20 November 2009 04:43 |
| Belkin Pre-N Router Wirless Hjælp | geekfreek95 | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 24 September 2009 03:28 |
| Belkin N1 Wireless Router - Hard Reset IT & Nu nr. Connection | Samantha0101 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 22 juni 2009 08:40 |
| Problem med Belkin Wireless Router (Windows 7) | fightingirish32 | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 18 juni 2009 04:12 |
| Ude af stand til at konfigurere Belkin trådløs router | opfinderen | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 7 juni 2009 03:27 |
| Thread Tools | |
| |