![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.comet.co.uk/shopcomet/pro...SB/tab/advice # Tämä luettelo sanoo ei yhteensopivuus XP mutta on Vista. That's bleedin "typeräksi, jos se on, XP on yleisin käyttöjärjestelmä planeetan ja niistä vapautuu tuotteen, joka doesnt toimi sen kanssa? Mahdolliset suositukset reititin pakki kuten että £ 50 tai vähemmän, olisi hyvä myös. Razer |
|
| |||
| |||
| Ostin Belkin usb-vastaanotin viime vuonna, että Win 98 sitten kääntyi ympäri ja osti toisen samaa mallia 6 kuukautta myöhemmin ja ohjelmisto ei ole enää sopusoinnussa Win 98. Ehkä he ovat sängyssä MS-ja työntöpalvelut Vista / Windows 7 kaikille? |
|
| |||
| |||
| Se on kuin tyhmä kuitenkin rajoittaa myyntiä kuten .. XP on edelleen niin suosittu kuin vapaa viisi puntaa huomata niin olet leikkaaminen pois puoli markkina .. that's hömppä kaikkien mittapuiden mukaan |
|
| |||
| |||
| Se voi vain olla niin, että malli, että ne on suunniteltu ainoastaan Vista / 7. Olen varma, että heillä on jotakin aivan sama, toimii XP: ssä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reititin ei OS huollettavana, mutta se on mahdollista, että USB-sovitin on ajurit Vistan eikä XP: n, vaikka se vaikuttaisi oudolta.
| |||
| |||
| Sinun pitäisi pystyä saa ajuria tarvitsemme Belkin. http://www.belkin.com/support/ |
|
| |||
| |||
| Kiitos pojat. Otan vähän ympärilleen ja nähdä, jos siellä on halvempaa se välttämättä toimi yhtä hyvin XP: ssä. Parempi kuin faffing noin kaikesta lol |
|
| |||
| |||
| Minulla on 3 ja Belkin G Wireless USB-vastaanottimet. One on 98, ja on XP ja toinen Vista. Olen varma, että löydät yksi. |
|
| |||
| |||
| Check out Linksys reitittimet / sovittimet ..... Olen gr8 usko niihin. Myös .... vain tarkkailun .... sinulla on Virgin Kaapeli Laajakaista joo? .... Koska kyseessä on Cable Router (ei modeemi). |
|
| |||
| |||
| Linksys on hieman kalliimpaa, mutta sen arvoista. |