mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Is dit waar? - Belkin Router / USB Kit en XP

Reply

Thread Tools
Old 29 juni 2009, 12:46
Lid Fractie

Default Is dit waar? - Belkin Router / USB Kit en XP

http://www.comet.co.uk/shopcomet/pro...SB/tab/advice #

Die lijst zegt dat er geen compatibiliteit met XP, maar er is voor Vista. Dat is bloedde 'dom als hij is, XP moet worden de meest voorkomende OS op de planeet en ze vrijkomen een product dat doesnt werken?

Alle aanbevelingen op een router kit zoals dat voor £ 50 of minder zou goed ook.

Razer
Old 29 juni 2009, 12:50
Moderator Groep

Ik kocht een Belkin USB ontvanger vorig jaar voor een Win 98 vervolgens omgedraaid en kocht een van de andere exact hetzelfde model 6 maanden later en de software niet langer verenigbaar was met Win 98.

Misschien is ze in bed met MS en duwen Vista en Windows 7 op iedereen?

Old 29 juni 2009, 12:52
Lid Fractie

Het is dan dom al uw verkoop te beperken, zoals dat ..

XP is nog steeds zo populair als een gratis vijf pond notitie zodat je knippen de helft van je markt .. dat is Daft door iedereen normen
Old 29 juni 2009, 12:54
Moderator Groep

Het is misschien alleen dat model dat ze hebben ontworpen uitsluitend voor Vista / 7. Ik ben er zeker van dat ze iets hebben net dezelfde die werkt met XP.

Old 29 juni 2009, 12:59
Donor Groep

De router is niet OS afhankelijk, maar het is mogelijk dat de USB-adapter heeft stuurprogramma's voor Vista en XP niet, maar dat lijkt vreemd.

Zoals het is, Comet, waarom niet grijper in te slaan en terug te sturen, indien niet aan het werk.
FWIW, I dont hink heb je een probleem.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 29 juni 2009, 13:02
Moderator Groep

U moet in staat zijn om iedere bestuurder die u nodig hebt van Belkin. http://www.belkin.com/support/

Old 29 juni 2009, 13:10
Lid Fractie

Bedankt jongens. Ik neem een scout rond en kijken of er een goedkopere dat is gegarandeerd werk net zo goed met XP. Beter dan faffing over alles wat lol
Old 29 juni 2009, 13:12
Moderator Groep

Ik heb 3 van de Belkin Wireless G USB Receivers. Een op de 98, over een op XP en Vista. Ik ben er zeker van dat u kunt vinden.

Old 29 juni 2009, 13:12
Donor Groep

Check out Linksys routers / adapters ..... Ik heb gr8 vertrouwen in hen.

Ook .... net controleren .... Je kan wel Virgin Kabel Breedband ja? .... als dit is een kabel-router (zonder modem).
Old 29 juni 2009, 13:14
Moderator Groep

Linksys is een beetje duurder, maar de moeite waard.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Belkin Wireless Router en Modem, Installatie Problemen TheBhoys Netwerken, modems & VoIP 1 20 november 2009 04:43
Belkin Pre-N Router Wirless Help geekfreek95 Netwerken, modems & VoIP 6 24 september 2009 03:28
Belkin N1 Wireless Router - Hard Reset IT & Nu nr. Connection Samantha0101 Netwerken, modems & VoIP 4 22 jun 2009 08:40
Probleem met Belkin Wireless Router (Windows 7) fightingirish32 Netwerken, modems & VoIP 0 18 jun 2009 04:12
Unable to configure Belkin draadloze router uitvinder Netwerken, modems & VoIP 1 De 7 juni 2009 03:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.