mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Er det sant? - Belkin Router / USB Kit og XP

Reply

Thread Tools
Old 29 juni 2009, 12:46
Medlem Group

Default Er det sant? - Belkin Router / USB Kit og XP

http://www.comet.co.uk/shopcomet/pro...SB/tab/advice #

Denne listen sier det ikke er kompatible med XP, men det er for Vista. Det er bleedin 'dum hvis den er, XP må være det mest vanlige operativsystemet på planeten, og de slipper et produkt som ikke fungerer med det?

Noen anbefalinger om en ruter kit sånn for £ 50 eller mindre ville være bra også.

Razer
Old 29 juni 2009, 12:50
Moderator Group

Jeg kjøpte en Belkin USB-mottaker i fjor for en Win 98 deretter slått rundt og kjøpte en ny av samme modell 6 måneder senere og programvaren ikke lenger var forenlig med Win 98.

Kanskje de er i seng med MS og skyve Vista / Windows 7 på alle?

Old 29 juni 2009, 12:52
Medlem Group

Det står utenfor dum om å begrense salget sånn ..

XP er fremdeles like populær som en fri fem pund oppmerksom så du klippe bort halvparten av markedet .. det er tåpelig av noen standarder
Old 29 juni 2009, 12:54
Moderator Group

Det kan være at modellen som de har designet eksklusivt for Vista / 7. Jeg er sikker på at de har noe akkurat det samme som fungerer med XP.

Old 29 juni 2009, 12:59
Donor Group

At ruteren ikke OS avhengige, men det er mulig at USB-adapter har drivere for Vista og ikke XP, selv om det ville virke underlig.

Som det er Comet, hvorfor ikke hente den i butikken og tilbake, hvis det ikke fungerer.
FWIW, jeg dont hink har du et problem.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 29 juni 2009, 13:02
Moderator Group

Du skal kunne få noen driver du trenger fra Belkin. http://www.belkin.com/support/

Old 29 juni 2009, 13:10
Medlem Group

Takk fyrene. Jeg tar en speider rundt og se om det er en billigere en som er garantert å fungere like bra med XP. Bedre enn faffing om alt lol
Old 29 juni 2009, 13:12
Moderator Group

Jeg har 3 av Belkin G Wireless USB Receivere. En på 98, på på XP og en på Vista. Jeg er sikker på at du kan finne en.

Old 29 juni 2009, 13:12
Donor Group

Sjekk Linksys routere / adaptere ..... Jeg har gr8 tro på dem.

Også .... bare sjekke .... du har Virgin Cable Broadband ja? .... så dette er en kabel Router (ingen modem).
Old 29 juni 2009, 13:14
Moderator Group

Linksys er litt dyrere, men verdt det.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Belkin Wireless Router og modem, Installasjonsproblemer TheBhoys Nettverk, modem og VoIP 1 20 november 2009 04:43
Belkin Pre-N Router Wirless Hjelp geekfreek95 Nettverk, modem og VoIP 6 24 september 2009 03:28
Belkin N1 Wireless Router - Hard Reset Det & Nå Ingen forbindelse Samantha0101 Nettverk, modem og VoIP 4 22 juni 2009 08:40
Problem med Belkin Wireless Router (Windows 7) fightingirish32 Nettverk, modem og VoIP 0 18 juni 2009 04:12
Kan ikke konfigurere Belkin trådløs router oppfinner Nettverk, modem og VoIP 1 7 juni 2009 03:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.