mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Drej min Windows XP og USB-kabel modem til en router?

Reply

Thread Tools
Old 20 marts 2007, 19:11
Ny Medlem Gruppen

Default Drej min Windows XP og USB-kabel modem til en router?

Jeg har en Motorola USB-kabel modem tilsluttet min computer via USB ... Jeg har også en Gigabit Ethernet i mit system går i en 5-port switch .. Hvordan gør jeg min Windows XP Pro i en router til andre maskiner på skifte ? Er der nogen 3. parts software? ThanksHow gør jeg det DHCP aktiveret? Betydning bruger ICS, alle computere har manuelt setup for at være i stand til at dele internetforbindelsen, er der en måde at gøre det automatisk? Tak
Old 21 marts 2007, 04:15
Ny Medlem Gruppen

Default Drej min Windows XP og USB-kabel modem til en router?

Her er, hvordan man opretter en ICS direkte fra Microsofts munden:http://support.microsoft.com/kb/234815/ nej. Du kan ikke oprette DHCP. Du skal manuelt skrive i IP's. Ked af. Jeg går ud fra du ved hvordan du gør, der allerede selv.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ingen internetforbindelse med kabelmodem real77 Networking, Modemer & VoIP 7 20th Dec 2008 15:26
Drej en £ 50 Wireless Router i en £ 400 Wireless Router - DD-wrt Guide serverguy Networking, Modemer & VoIP 0 17 oktober 2008 17:34
Modem & Router HJÆLP pls Thunderer Networking, Modemer & VoIP 12 30 januar 2008 05:02
Router og modem har brug for hjælp trayde Networking, Modemer & VoIP 9 7 oktober 2007 17:24
Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / router + USB-adapter drilleri General Hardware Chat 1 5 oktober 2006 05:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.