mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Zet mijn Windows XP en USB-kabel modem naar een router?

Reply

Thread Tools
Old 20 maart 2007, 19:11
Nieuw Lid Fractie

Default Zet mijn Windows XP en USB-kabel modem naar een router?

Ik heb een motorola usb-kabel modem aangesloten op mijn computer via usb ... Ik heb ook een gigabit ethernet in mijn systeem te gaan op een 5-poorts switch .. hoe maak ik mijn windows xp pro in een router voor andere machines op de schakelaar ? Is er een 3rd party software? ThanksHow maak ik het DHCP ingeschakeld? Zin met behulp van ICS, alle computers moeten handmatig instellen om te kunnen delen van de internetverbinding, is er een manier om automatische? Bedankt
Old 21 maart 2007, 04:15
Nieuw Lid Fractie

Default Zet mijn Windows XP en USB-kabel modem naar een router?

Hier is hoe u een ICS rechtstreeks uit Microsoft's mond:http://support.microsoft.com/kb/234815/ nee. Je kunt niet stellen DHCP. Je moet handmatig type in de IP's. Sorry. Ik neem aan dat je weet hoe dat te doen al wel.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.