mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Slå Windows XP og USB-kabel modem til en router?

Reply

Thread Tools
Old 20nde 2007 Mar, 19:11
New Member Group

Default Slå Windows XP og USB-kabel modem til en router?

Jeg har en Motorola USB kabelmodem koblet til datamaskinen via USB ... Jeg har også en Gigabit Ethernet i mitt system går inn i en 5-port bytte .. Hvordan får jeg Windows XP Pro til en router for andre maskiner på bryteren ? Er det noen 3dje parts programvare? ThanksHow gjør jeg det DHCP aktivert? Betydning bruker ICS, alle datamaskiner har manuelt oppsett for å kunne dele internett, er det en måte å gjøre det automatisk? Takk
Old 21. Mar 2007, 04:15
New Member Group

Default Slå Windows XP og USB-kabel modem til en router?

Her er hvordan du setter opp en ICS direkte fra Microsofts munnen:http://support.microsoft.com/kb/234815/ nei. Du kan ikke sette opp DHCP. Du har å manuelt skrive inn IP-adresser. Beklager. Jeg antar at du vet hvordan du gjør det allerede skjønt.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ingen internettforbindelse med kabel modem real77 Nettverk, modem og VoIP 7 20 desember 2008 15:26
Slå en £ 50 Wireless Router i en £ 400 Wireless Router - DD-WRT Guide serverguy Nettverk, modem og VoIP 0 17 oktober 2008 17:34
Modem / Router HJELP pls Thunderer Nettverk, modem og VoIP 12 30 januar 2008 05:02
Router og modem trenger hjelp trayde Nettverk, modem og VoIP 9 7 oktober 2007 17:24
Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter småerte General Hardware Chat 1 5 okt 2006 05:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.