![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Motorola USB kabelmodem koblet til datamaskinen via USB ... Jeg har også en Gigabit Ethernet i mitt system går inn i en 5-port bytte .. Hvordan får jeg Windows XP Pro til en router for andre maskiner på bryteren ? Er det noen 3dje parts programvare? ThanksHow gjør jeg det DHCP aktivert? Betydning bruker ICS, alle datamaskiner har manuelt oppsett for å kunne dele internett, er det en måte å gjøre det automatisk? Takk |
|
| |||
| |||
| Her er hvordan du setter opp en ICS direkte fra Microsofts munnen:http://support.microsoft.com/kb/234815/ nei. Du kan ikke sette opp DHCP. Du har å manuelt skrive inn IP-adresser. Beklager. Jeg antar at du vet hvordan du gjør det allerede skjønt. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ingen internettforbindelse med kabel modem | real77 | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 20 desember 2008 15:26 |
| Slå en £ 50 Wireless Router i en £ 400 Wireless Router - DD-WRT Guide | serverguy | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 17 oktober 2008 17:34 |
| Modem / Router HJELP pls | Thunderer | Nettverk, modem og VoIP | 12 | 30 januar 2008 05:02 |
| Router og modem trenger hjelp | trayde | Nettverk, modem og VoIP | 9 | 7 oktober 2007 17:24 |
| Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | småerte | General Hardware Chat | 1 | 5 okt 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |