mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nätverk, Modem & VoIP

Register

Slå min Windows XP och USB-kabel modem i en router?

Reply

Thread Tools
Old 20 mars, 2007, 19:11
New Member Group

Default Slå min Windows XP och USB-kabel modem i en router?

Jag har en motorola usb kabel modem anslutet till datorn via usb ... Jag har även ett gigabit ethernet i mitt system gå in på en 5-port switch .. hur gör jag min Windows XP Pro till en router för andra maskiner på switchen ? Finns det någon 3: e parts program? ThanksHow gör jag det DHCP aktiverat? Betyder använda ICS, alla datorer måste manuellt inställningarna för att kunna dela Internet-anslutningen finns det ett sätt att göra det automatiskt? Tack
Old 21 mars 2007, 04:15
New Member Group

Default Slå min Windows XP och USB-kabel modem i en router?

Så här gör du för att inrätta en ICS direkt från Microsoft mun:http://support.microsoft.com/kb/234815/ nej. Du kan inte ställa in DHCP. Du måste manuellt skriva in IP-talet. Ledsen. Jag antar att ni vet hur man gör det redan dock.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Internet-förbindelse med kabelmodem real77 Nätverk, Modem & VoIP 7 20 december 2008 15:26
Sätt ett £ 50 Wireless Router till £ 400 Wireless Router - DD-WRT Guide serverguy Nätverk, Modem & VoIP 0 17 oktober 2008 17:34
Modem & Router HJÄLP pls Thunderer Nätverk, Modem & VoIP 12 30 januari 2008 05:02
Router och modem behöver hjälp trayde Nätverk, Modem & VoIP 9 7 oktober 2007 17:24
Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter skämt General Hardware Chat 1 5 oktober 2006 05:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.