![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har en motorola usb kabel modem anslutet till datorn via usb ... Jag har även ett gigabit ethernet i mitt system gå in på en 5-port switch .. hur gör jag min Windows XP Pro till en router för andra maskiner på switchen ? Finns det någon 3: e parts program? ThanksHow gör jag det DHCP aktiverat? Betyder använda ICS, alla datorer måste manuellt inställningarna för att kunna dela Internet-anslutningen finns det ett sätt att göra det automatiskt? Tack |
|
| |||
| |||
| Så här gör du för att inrätta en ICS direkt från Microsoft mun:http://support.microsoft.com/kb/234815/ nej. Du kan inte ställa in DHCP. Du måste manuellt skriva in IP-talet. Ledsen. Jag antar att ni vet hur man gör det redan dock. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Internet-förbindelse med kabelmodem | real77 | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 20 december 2008 15:26 |
| Sätt ett £ 50 Wireless Router till £ 400 Wireless Router - DD-WRT Guide | serverguy | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 17 oktober 2008 17:34 |
| Modem & Router HJÄLP pls | Thunderer | Nätverk, Modem & VoIP | 12 | 30 januari 2008 05:02 |
| Router och modem behöver hjälp | trayde | Nätverk, Modem & VoIP | 9 | 7 oktober 2007 17:24 |
| Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | skämt | General Hardware Chat | 1 | 5 oktober 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |