![]() |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg tilslutte routere så både kan bruge nettet? Jeg har to routere i huset (en bruges til at tilslutte min Xboxes for system link spille, og den anden er brugt som en gateway til min bredbåndsforbindelse, og at netværket alle pc'er i huset). Hvad jeg ønsker at gøre, er at tilslutte en af de xboxes til internettet for Xbox Live uden at slutte den til routeren, som er fysisk forbundet til internettet. Begge routere er trådløse, så jeg gætte de to routere kan kommunikere trådløst? Er dette muligt? Hvordan vil én gang om at gøre dette? Routeren er koblet til Xboxes ikke har internet kapaciteter på det, hvilket er grunden til, at jeg ønsker at forbinde de to routere. |
|
| |||
| |||
| Du er nødt til at slutte routere på nogle måde. Hvis du gør det trådløst så det hele afhænger af mulighederne for at de routere, du benytter. Du bør være i stand til at oprette en som et adgangspunkt, og den anden som en repeater. |
|
| |||
| |||
| OK, først og fremmest er vi nødt til at over komme nogle spørgsmål. Fordi du har en router tilsluttet internettet, kan vi gå ud fra nogle få grundlæggende ting om din router setup.1. Begge routere kører NAT.2. Begge routere kører DHCP3. Begge routere antage, at de er uafhængige systemer. Det medfører nogle spørgsmål: 1. Dobbelt NAT = Network nr. Work2. To modstridende DHCP servere med samme adresse række = Network nr. Work3. Forsøger at integrere to uafhængige systemer = Konfiguration ændringer needed.My råd til dig: 1. Slå DHCP i routeren er forbundet til XBOXes2. Sluk NAT i routeren er forbundet til XBOXES3. Sluk ROUTING i routeren er forbundet til XBOXES (dette grundlæggende drejninger routeren i en stor gammel switch, der er perfect.Now den trådløse problem er en anden sag. Hvis jeg vidste, hvilke specifikke routere du brugte, jeg vil vide, hvis det understøttes "Trådløs Broslagning". Under alle omstændigheder, når du gør de tre opgaver, jeg har fortalt dig ovenstående, bør du være i stand til at tage et Cat5e kabel og sætte det mellem de to systemer og Xbox system bør skifte pakker fint. |
|
| |||
| |||
| Hi, sorry for at genoplive denne tråd, men dette er mit nøjagtige problem. Jeg forsøger at forbinde to trådløse routere sammen uden en ledning. En router, Linksys WRT54GS har internet tilsluttet det. En anden router, Netgear WGR614 har en anden Lan segment, at jeg forsøger at oprette trådløs forbindelse til Linksys router. Grundlæggende ønsker jeg at Netgear router til at handle som en trådløs bro (eller klient, uanset sigt er mere korrekt), der modtager signal fra Linksys derefter distribuerer internettet til resten af lan, der er sluttet til Netgear router. Jeg kender et par mærke af routere kan gøre dette som bøfler og Linksys. men for Netgear, jeg kiggede overalt og ikke kan finde et websted, der beskriver de specifikke procedurer. Når jeg har skrevet Netgear IP hjemmeside 192.168.0.1, jeg kan ikke se nogen tilstande, der svarer til broen, klient, eller WDS transportformer. Men jeg spørger mig selv, er det muligt at indstille Netgear router op ved specifikt at konfigurere DHCP og subnetmaske og SSID stuff gerne det? Tak |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bredbåndsforbindelse SNR Holder Dråbepunkt | bimbobarbie | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 25 juli 2009 02:58 |
| Bredbånd ADSL-modem forbindelse spørgsmål | chrisleech11 | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 11 januar 2008 11:58 |
| D-link bredbåndsforbindelse problemer | PunterCam | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 11th Dec 2007 12:44 |
| Kan ikke dele bredbåndsforbindelse mellem 2 pc'er | simbeb | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 10th Dec 2007 03:01 |
| Software til intermitterende bredbåndsforbindelse | PeterD | General Software Chat | 2 | 19 juli 2007 11:26 |
| Thread Tools | |
| |