![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Miten voin liittää reitittimet niin molemmat voivat käyttää net? Minulla on kaksi reitittimet vuonna talon (yksi käytetään yhteyden minun Xboxes järjestelmän linkki toistaa ja muiden käytetään porttina minun laajakaista-yhteys ja verkko kaikki PC talon). Mitä olen halunnut tehdä, on kytkeä yksi niistä xboxes antaa internet Xbox Live ilman, että se yhdistetään reititin, joka on fyysisesti yhteydessä Internetiin. Molemmat reitittimet on langaton, joten olen vierasta kahden reitittimet voivat kommunikoida langattomasti? Onko tämä mahdollista? Miten yksi mennä tekemään tämän? Reitittimen kytketty oikein Xboxes ei ole Internet-valmiudet sille, minkä vuoksi haluan liittää kaksi reitittimet.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sinun täytyy liittää reitittimet joissakin tavalla. Jos te teette sen langattomasti se kaikki riippuu valmiutta reitittimet käytät. Sinun pitäisi pystyä luomaan tilin kuin yhteysosoite ja muut toistimena.
|
|
|
|||
|
|||
|
OK Ensinnäkin meidän on yli tullut joitakin asioita. Koska olet reitittimen Internet-yhteys, voimme olettaa, muutamia asioita reitittimesi setup.1. Molemmat reitittimet ovat käynnissä NAT.2. Molemmat reitittimet ovat käynnissä dhcp3. Molemmat reitittimet olettaa, että ne ovat itsenäisiä järjestelmiä. Tämä aiheuttaa joitakin kysymyksiä: 1. Double NAT = Network o Work2. Kaksi ristiriitaisia DHCP-palvelimet, joissa on sama osoite valikoima = Network o Work3. Yritetään yhdistää kaksi erillistä järjestelmien = Kokoonpano muutoksia needed.My neuvoja teiltä: 1. Sammuta DHCP vuonna reitittimen kytketty oikein XBOXes2. Sammuta NATia reitittimen kytketty oikein XBOXES3. Sammuta reititys reitittimen kytketty oikein XBOXES (tämä pohjimmiltaan kytkee reititin osaksi iso vanha kytkin, joka on perfect.Now langattoman asia on toinen asia. Jos olisin tiennyt mitä erityisiä reitittimet olit käyttäen, haluaisin tietää, jos se tukee "Wireless Bridging". Joka tapauksessa, kun teet kolme tehtävää Olen kertonut sinulle, edellä, sinun pitäisi pystyä ottamaan Cat5e kaapeli ja kytke se näiden kahden järjestelmän välillä ja Xbox-järjestelmän pitäisi vaihtaa packets vain sakko.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hei, anteeksi elvyttää tätä säiettä, mutta tämä on minun tarkka ongelma.
Olen yrittää yhdistää kaksi langattomat reitittimet yhdessä ilman lanka. Yksi reititin, Linksys WRT54GS on internet-yhteydessä siihen. Toinen reitittimen, NETGEAR WGR614 on toinen Lan segmentti, että olen yrittänyt liittää langattomasti Linksys router. Periaatteessa haluan Netgear reititin toimimaan kuten langattoman sillan (tai asiakkaalle, mitä termi on oikea), joka vastaanottaa signaalin Linksys sitten jakelee Internetin muun lääni, joka on kytketty tietokoneeseen Netgear router. Tiedän muutaman merkin reitittimet voidaan tehdä kuten puhvelit ja Linksys. mutta Netgear, Katsoin kaikkialla ja ei löydä Web-sivustoon, jossa kuvataan erityiset menettelyt. Kun olen kirjoittanut Netgear IP etusivulle 192.168.0.1, en näe mitään liikennemuodoissa, joka vastaa sillan, asiakas-tai WDS liikennemuotoihin. Mutta mietin, onko mahdollista asettaa Netgear reititin perustettu nimenomaan Configuring DHCP ja aliverkon peite ja SSID stuff like that? Kiitos |