mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Twee routers - een breedband-verbinding.

Reply

Thread Tools
Old 18 maart 2007, 18:54
Nieuw Lid Fractie

Default Twee routers - een breedband-verbinding.

Hoe kan ik aansluiten van de router zodat beide kunnen gebruik maken van de netto? Ik heb twee routers in het huis (een wordt gebruikt voor het aansluiten van mijn Xboxes voor systeem koppeling spelen en de andere wordt gebruikt als een gateway voor mijn breedbandverbinding en het netwerk van alle pc's in het huis). Wat ik wil doen is het aansluiten van een van de xboxes tot het internet voor Xbox Live, zonder aan te sluiten op de router dat fysiek aangesloten op het internet. Beide routers zijn draadloos, dus ik ben raden de twee routers kunnen communiceren draadloos? Is dit mogelijk? Hoe zou een keer over doen? De router is aangesloten op de Xboxes geen vermogens op het internet, dat is de reden waarom ik willen verbinden de twee routers.
Old 18 maart 2007, 19:20
Nieuw Lid Fractie

U hebt voor het aansluiten van de routers in enkele wijze. Als je doet het draadloos dan hangt alles af van het vermogen van de routers die u gebruikt. U moet in staat te stellen een zo een toegangspunt en de andere als een repeater.
Old 18 maart 2007, 20:21
Nieuw Lid Fractie

OK, Allereerst moeten we dan komen een aantal kwesties. Want je hebt een router aangesloten op het internet, kunnen we gaan uit van een aantal fundamentele dingen over uw router setup.1. Beide routers draaien NAT.2. Beide routers draaien DHCP3. Beide routers veronderstellen dat ze onafhankelijk zijn systemen. Dit veroorzaakt een aantal problemen: 1. Double NAT = Network nr. Werk2. Twee tegenstrijdige DHCP-servers met hetzelfde adres bereik = Netwerk nr. Work3. Proberen te integreren twee stand-alone systemen = Configuration veranderingen needed.My advies aan u: 1. Schakel DHCP in de router is aangesloten op de XBOXes2. Zet NAT in de router is aangesloten op de XBOXES3. Schakel routing in de router is aangesloten op de XBOXES (dit principe draait de router in een grote oude schakelaar, die de draadloze perfect.Now kwestie is een andere zaak. Als ik wist welke specifieke routers u gebruikte, zou ik weten of het ondersteund "Wireless Overbrugging". In ieder geval, zodra u de drie taken die ik heb verteld u hierboven, je moet kunnen om een Cat5e kabel en sluit hem tussen de twee systemen en de Xbox-systeem moet u de pakketten prima.
Old 30 juli 2007, 22:45
Nieuw Lid Fractie

Hoi, sorry voor de heropleving van deze draad, maar dit is precies mijn probleem.

Ik probeer het aansluiten van twee draadloze routers samen zonder draad. Een router, Linksys WRT54GS heeft aangesloten op het internet. Een andere router, Netgear WGR614 heeft een andere Lan segment dat ik probeer om een draadloze verbinding naar de Linksys router.

Eigenlijk wil ik de Netgear router te gedragen als een draadloze brug (of een cliënt, ongeacht de termijn is meer juist) die ontvangt signaal van Linksys vervolgens distribueert het internet naar de rest van het LAN dat is aangesloten op de Netgear router.

Ik ken een paar merk routers kunnen dit doen zoals buffels en Linksys. maar voor Netgear, ik keek overal en niet kunnen vinden van een website die beschrijft de specifieke procedures.

Toen ik getypt Netgear het IP 192.168.0.1 homepage, ik zie geen enkele modi die overeenkomt met brug, klant, of WDS modes. Maar ik vraag mij af, is het mogelijk om de Netgear router in te stellen, door specifiek in de configuratie van de DHCP en subnetmasker SSID en dat soort dingen? Bedankt
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Breedbandverbinding SNR Houdt Dropping bimbobarbie Netwerken, modems & VoIP 2 25 juli 2009 02:58
Breedband ADSL-modem verbinding vraag chrisleech11 Netwerken, modems & VoIP 5 11 Jan 2008 11:58
D-link breedbandverbinding problemen PunterCam Netwerken, modems & VoIP 1 11 dec 2007 12:44
Kan het niet eens met breedband verbinding tussen 2 PC's simbeb Netwerken, modems & VoIP 7 10 dec 2007 03:01
Software voor intermitterende breedbandverbinding Peterd Algemene programmatuurnoot Chat 2 De 19 juli 2007 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.