![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Så jeg har to routere en er trådløse, den ene er mose standard LAN. Setup ser sådan her ud: internet | | trådløs router | | |<---- LAN-forbindelse | | fjerntliggende kabelforbundet router | | | | | | | | | Lan adgang i fjerntliggende sted Så den trådløse router er "dominerende", den passerer internetforbindelsen til den eksterne router som deler forbindelsen og alt fungerer fint. Når jeg skriver 192.168.0.1 på en browser i fjerntliggende sted (eller andre steder på nettet) der oprettes forbindelse til den dominerende trådløse router. Problemet opstår, når routere bliver "forvirret", som, som en yder internetforbindelsen. Når dette sker, internettet ikke kan tilgås fra alle steder på nettet, og skrive 192.168.0.1 bringer en til slave router. Hvordan kan jeg gøre det således, at den trådløse router er altid dominerende? |
|
| |||
| |||
| du har brug for at ændre IP-adressen på den anden router til 192.168.0.2 for eksempel, eller det altid vil løse en af de routere dermed at blive forvirret. Du er også nødt til at deaktivere DHCP på slave router som computere og printere skal afhente en IP-adresse fra Master router. Det er min opsætning på to Netgear dg834gt's. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du cant have to routere på samme IP.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dual Band Routere Vs Normal Routere | robina80 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 25 august 2009 14:24 |
| Internet Explorer Error - Windows kan ikke finde "(NULL)" | metalface | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 28. maj 2009 22:02 |
| Internet Explorer Error - "Fejl på denne webside kan få det til at fungere forkert" | miklaw | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 5 april 2009 12:12 |
| Forveksles med Vista "Upgrade Version" og ikke .. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 16 | 11 oktober 2008 14:25 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |