![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun yritän saada laajakaistayhteys mukaan kuvake saan tämän virheen sanoma "ei ole käytettävissä - laite puuttuu" ... Miksi? Minä asenna LAN-kortti, mutta vielä ei ole onnea ... PS Käytän WindowsXP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä käytät reititin tai modeemi jne? asentanut ohjaimet?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Käytän ADSL-modeemi ja ei tarvitse kuljettajien ... Ehkä minun pitäisi kohta yhteys LAN-kortti ... Onko olemassa tapa tehdä tämä? |
|
| |||
| |||
| olet käyttänyt sitä aiemmin? Minulla on ADSL-modeemi ja ajurit tarvitaan mikä malli on modeemi ja kuka on ISP?
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| sen D-Link, mutta olen asentanut useita yhteyksiä ja varmasti ei tarvitse ohjaimet modeemi ... ISP MT Net, Makedonian Telecomunications. Sen jotain worng tietokoneen ... Yhteys didnt tunnista verkkokorttia, kuten se yrittää muodostaa yhteyden kautta toiseen laitteeseen tai sataman i dont know ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olettaen, että olet kokeillut poistamista ja uudelleenasentamista Network Card Driver ..... on verkkokortti aluksella tai erillinen kortti? Mikäli erillisiä, kokeile poistaa se ja yrittää sen toiseen PCI-korttipaikkaan.
| |||
| |||
| Sen aluksella ... Enkä ole varma muodossa auttaa tässä Jotain muuta kaverit? |
|
| |||
| |||
| Käytätkö oikeaa (emolevy)-ohjain? Onko Networkk kortti näy oikein Laitehallinnassa ja verkkosovittimet? Oletko kokeillut eri Ethernet-kaapelilla? ... suora RJ45 (ei Crossover)? |
|
| |||
| |||
| Se kääntyy ylöspäin, että tietokone on täynnä virusten, ~ 20,000 viruksia ... Oh my ... Oikeastaan mikään ei toimi hienosti. Kun alustus kaikki on OK Kiitos kaikille apua ... |
|
| |||
| |||
| oh my todellakin
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |