![]() |
|
| |||
| |||
| Wanneer ik probeer te maken van breedband internet verbinding onder het icoon krijg ik deze foutmelding msg "Onbeschikbare - apparaat ontbreekt" ... Waarom? Ik herinstalleer de LAN-kaart, maar weer geen geluk ... PS Ik gebruik WindowsXP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat ben je met behulp van een router of modem etc? de installatie van de stuurprogramma's voor het?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Ik gebruik ADSL-modem en is er geen behoefte van de chauffeurs ... Misschien moet ik de verbinding met het LAN-kaart ... Is er manier om dit te doen? |
|
| |||
| |||
| heb je het voor gebruikt? Ik heb een adsl-modem en chauffeurs nodig zijn welk model is de modem en wie uw internetprovider?
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| de D-Link, maar ik heb veel connecties en zeker is er geen noodzaak van stuurprogramma's voor de modem ... de ISP is MT Net, Macedonisch Telecomunicatie. Haar iets worng op de computer ... De verbinding didnt herkent de netwerkkaart, zoals de verbinding probeert te maken via een ander apparaat of haven I dont know ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ervan uitgaande dat u hebt geprobeerd het verwijderen en opnieuw installeren van de Network Card Driver ..... is de netwerkkaart aan boord of een aparte kaart? indien gescheiden, probeert te verwijderen en probeer het in een andere PCI-sleuf.
| |||
| |||
| Zijn aan boord ... En ik ben niet zeker van formaat zal helpen hier Iets anders jongens? |
|
| |||
| |||
| Gebruikt u de juiste (moederbord)-stuurprogramma? Is de Networkk Card correct weergegeven in Apparaatbeheer, in Network Adapters? Heb je geprobeerd een andere Ethernet-kabel? ... rechte RJ45 Patch (geen crossover)? |
|
| |||
| |||
| Het blijkt dat op de computer staat vol met virussen, ~ 20.000 virussen ... Oh My ... Eigenlijk niets werkte prima. Na het formaat alles was OK Ik dank u allen voor de hulp ... |
|
| |||
| |||
| oh my inderdaad
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| "Herstart de computer of selecteert u de juiste opstartapparaat of insert boot media apparaat" | gramble | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 8 juni 2009 23:28 |
| "boot device" foutmelding | damadmonkey | Drives & Removable Media | 8 | 30 Jan 2009 15:18 |
| Korte gesneden "Device Manager" | ashmehta | Windows besturingssystemen | 6 | 20 aug 2008 14:49 |
| Ontbrekende "SearchSetting.msi" pelase helpen! | rjhilton56 | Windows besturingssystemen | 10 | 12 mei 2008 09:58 |
| Ontbreekt de "Add / Remove Programs" in het controlepaneel? | PranX | Windows besturingssystemen | 8 | 17e sep 2007 14:40 |
| Thread Tools | |
| |