![]() |
|
| |||
| |||
| När jag försöker göra bredbandsinternetanslutning under ikonen jag få det här felet msg "Unavailable - enhet saknas" ... Varför? Jag installera LAN kort men ingen lycka ... PS Jag använder WindowsXP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vad använder du en router eller ett modem osv? installerade drivrutinerna för det?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Jag använder ADSL-modem och det finns inget behov av förare ... Jag kanske skulle punkt anslutning till LAN-kort ... Finns det sätt att göra detta? |
|
| |||
| |||
| har du använt det tidigare? Jag har ett ADSL-modem och drivrutiner behövs vilken modell är modemet och vem som är din ISP?
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| sin D-Link, men jag har installerat många anslutningar och säkert finns det inget behov av drivrutiner för modem ... ISP är MT Net Makedonska Telecomunications. Dess något worng på datorn ... Anslutningen didnt erkänna nätverkskort, liksom dess försöker ansluta via en annan enhet eller port I dont know ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Förutsatt att du har provat att avinstallera och installera om nätverkskortet Driver ..... är nätverkskortet ombord eller ett separat kort? Om separata, prova att ta bort det, försöker det i en annan PCI-kortplats.
| |||
| |||
| Dess ombord ... Och jag är inte säker format hjälper här Något annat killar? |
|
| |||
| |||
| Använder du rätt (Moderkort) förare? Är Networkk Card visas korrekt i Enhetshanteraren i nätverket Adaptrar? Har du provat en annan Ethernet-kabel? ... rak RJ45 Patch (inte korsad)? |
|
| |||
| |||
| Det visar sig att datorn är full med virus, ~ 20.000 virus ... Åh ... Egentligen ingenting fungerade bra. Efter format allt var OK Tack alla för hjälpen ... |
|
| |||
| |||
| Åh ja
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| "Starta eller välj korrekt startenhet eller infoga uppstartsmedia till enhet" | gramble | General Software Chat | 1 | 8 juni 2009 23:28 |
| "boot device" felmeddelande | damadmonkey | Drives & Removable Media | 8 | 30 januari 2009 15:18 |
| Genväg till "Enhetshanteraren" | ashmehta | Windows-operativsystem | 6 | 20 august 2008 14:49 |
| Saknade "SearchSetting.msi" pelase hjälp! | rjhilton56 | Windows-operativsystem | 10 | 12 maj 2008 09:58 |
| Saknade "lägg till / ta bort program" listan i controlpanel? | PranX | Windows-operativsystem | 8 | 17:e sep 2007 14:40 |
| Thread Tools | |
| |