mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

USB2.0 OWLAN adapter Issue Pls Pls Hjælp Out en begynderbrugeren!

Reply

Thread Tools
Old 30. juni 2009, 13:37
Ny Medlem Gruppen

Default USB2.0 OWLAN adapter Issue Pls Pls Hjælp Out en begynderbrugeren!

pls pls hjælp! tændt bærbar computer i dag og ikke kan oprette forbindelse til internettet. efter at have kørt diagnostika jeg fik en besked siger "netværkskablet fejl '& også, da jeg kiggede under Enhedshåndtering min USB2.0 OWLAN adapter (hvad det er?!) har en! inde i en gul trekant ... i henhold til de egenskaber fanen de enhedsdrivere mangler og ikke kan placeres, i cant EVN opdatering eller roll back føreren. im virkelig være lidt af en novice & ikke har en anelse om, hvad de skal forsøge næste, selv en gendannelse til oprindelige system har gjort noget for at hjælpe! dens en Toshiba Satellite kører wi-fi, hvis u brug for mere info pls spørge ... im desperate for at få hjælp! x
Old 30. juni 2009, 13:50
Ny Medlem Gruppen

Default USB2.0 OWLAN adapter Issue Pls Pls Hjælp Out en begynderbrugeren!

ok så pludselig sin arbejdsdag ... har ingen idé om, hvordan eller hvorfor!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
USB2-kort ikke fungerer seat271 General Hardware Chat 9 31 marts 2008 13:56
USB2 hub ceecee General Hardware Chat 8 20. jul 2007 13:10
Begynderbrugeren. wizz123 Indføre Yourself Her 8 15 juli 2007 03:13
500GB Seagate Eksterne USB2 Harddisk kieran0103 Drives & flytbare medier 4 18. maj 2007 14:22
En fuldstændig novice ...... Lisaismad Indføre Yourself Her 2 2 februar 2007 06:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.