mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

USB2.0 OWLAN Adaptor Issue Pls Pls Help een beginner!

Reply

Thread Tools
Old 30 juni 2009, 13:37
Nieuw Lid Fractie

pls pls help! ingeschakeld vandaag & laptop geen verbinding kan maken met het internet. na het uitvoeren van diagnoses kreeg ik een bericht zeggend "netwerkkabel fout 'en ook toen ik keek onder Device Manager mijn USB2.0 OWLAN adapter (wat dat is?!) heeft! in een gele driehoek ... volgens de eigenschappen tabblad de stuurprogramma's ontbreken en niet kan worden gevestigd, i cant EVN update of terugdraaien van de bestuurder. im echt een beetje een beginner en heb niet eens weten wat te proberen volgende, zelfs een herstel tot originele systeem heeft niets gedaan om te helpen! Het is een Toshiba Satellite draait wi-fi, indien u meer info pls vragen ... im wanhopig om hulp! x
Old 30 juni 2009, 13:50
Nieuw Lid Fractie

ok dus ineens haar werken ... heb geen idee hoe of waarom!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.