![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har oprettet et trådløst netværk i hjemmet, den vigtigste årsag er for et vejr optagelse maskine at jeg couldnt oprettet i mit kontor på grund af placeringen af videregivende boks. Jeg har fået adgang til computer på mit nye netværk, der kører programmet til at registrere vejret på en oone minut, jeg kan kopiere det optagede filer på min computer på kontoret og køre evalueringsprogrammet på mit vigtigste computer. hvad jeg cant synes at gøre, er at se de levende oplysninger om programmet på den anden computer. når jeg kører programmet på ovenpå computer ingen oplysninger vises. men på den computer ned det er. hvad jeg vil gerne vide, kan jeg se live-program fra nedenunder på min ovenpå computer, det er når jeg få adgang til nedenunder computer ovenpå Jeg ønsker at se de levende oplysning, som vist nedenunder, er der software, eller har jeg gjort noget forkert at ikke at få oplysninger? vejret senderen contected til computeren tænkte han RS232-porten på computeren. Jeg kører XP på begge systemer og sætte systemet op ved hjælp af det medfølgende system i min netværksprogrammet på XP-systemet. Jeg tror, jeg har forklaret dette correcclty hvis jeg ikke vil forsøge at give furhter oplysninger. På forhånd tak Eric |
|
| |||
| |||
| Hurtig og forholdsvis smertefri måde at se en computere skærmen fra en anden er Fjernskrivebord. På den computer du ønsker at se fjernbetjent gå til Start - Kontrolpanel - System - under "fjernbetjening" fanen vælg "Tillad brugere at oprette fjernforbindelse til denne computer" og tage en note af computere navn. På den computer du ønsker at se Live data gå til Start - Alle Programmer - Tilbehør - Kommunikation - Remote Desktop Connection. Her skrive navnet på den computer, du noterede ned tidligere, og det bør slutte viser skærmen på computeren med live data. Eventuelle problemer post tilbage. |
|
| |||
| |||
| fik til skærmen, men det er bede mig om at logge på som administrator og en adgangskode, ingen anelse om, hvad adgangskoden og cant få adgang til skærmen for ikke at tillade, hjælpe ked af at være en smerte Eric |
|
| |||
| |||
| ikke et problem, makker. Hvis du har en internetforbindelse på netværket kan vi forsøge fjernsupport stedet. (Det kan også være nyttigt at have en andens hjælpe dig med dette, hvis computere er langt fra hinanden.) På den nedenunder computeren gå tilbage til systemet, og under "fjernbetjening" fanen tjekke top en: »tillade fjernkørsel bistand invitationer, der skal sendes fra denne computer". (du kan fravælge den første, vi kontrollerede tidligere, hvis det ikke skal bruges) Så gå til Start - alle programmer - fjernsupport og klik på 'opfordre nogen til at hjælpe dig «. Der er flere måder at gøre dette ved msn eller email. Hvis disse er let for dig derefter gøre det, men hvis du har et netværk med fildeling det min være lettere at gøre det ved filoverførsel, nederst link "gemme invitationen som en fil (avanceret)" Følg trin for trin guide og gemme filen i en offentlig mappe (delte dokumenter) Få adgang til delte fil på den anden computer. Det bør være en fil kaldet RAinvitation.msrcincident. Dobbeltklik på denne og klik på 'ja'. en popup vil komme op på den første computer, der spørger, om du ønsker at lade denne person se din skærm og chatte. klikke ja bør dele skærmen Igen eventuelle problemer post tilbage, sorry for den lange forklaring! J |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Du er nødt til at finde ud af, hvorfor du ikke kan logge på med Remote Desktop Connection. Jeg ved ikke, hvad du mener om Administrator logonnavn. Kig på dette selvstudium, og prøv igen. http://www.microsoft.com/windowsxp/u...moteintro.mspx
|
| |||
| |||
| Jeg ved ikke, hvad LAN, du arbejder på, men det virker fint på mit. Jeg går ud fra som den oprindelige påskud til problemet erklærede den eneste grund til den software, der blev brugt på hjemmefronten var på grund af senderen placering, at pc'en er tale om et arbejde, en så administrationskonsollen vil ikke være tilgængelig, hvis jeg er forkert, så er vi kan arbejde på en løsning på Fjernskrivebord problem. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Administrationskonsollen problem kan være at gøre med det arbejde, computer, men jeg forstår ikke, hvorfor han ikke bare kan logon med sin sædvanlige brugernavn og kodeord ... Er både computeren kører XP Professional?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Prøv at bruge ultra VNC server og seeren placere serveren på den, du ønsker at se og sted seeren program på den computer, du vil bruge hovedsagelig. Så skal du bare indsætte din lokale ip for maskinen, som du ønsker at se remotaly og resten automaticully er sorteret http://www.uvnc.com/download/index.html dens enkle og meget let, hvis u kan finde din lokale ip, som hører vi kan hjælpe dig med at finde |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Opbygning af et Home computernet | pest79456 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 22 juli 2009 11:53 |
| Fejlfinding en computer på et netværk | shocker22 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 12 november 2008 15:50 |
| Conect min laptop til hovedindhold computer via LAN | SgtBillcoJD | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 23 december 2007 12:34 |
| Hjælp Gamle Computer openSUSE Linux netplanlægning | 597 | Linux & Alternative OS | 1 | 4 december 2007 06:26 |
| Network Problemer på New Computer | Kartoffel | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 29 juli 2007 11:30 |
| Thread Tools | |
| |