![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen perustanut langaton verkko kotona, suurin syy on, että sää tallennuksen koneelta, i couldnt perustettu työhuoneestani johtuu paikoissa siirtyä ruutuun. Olen saanut tutustua tietokoneen minun uusi verkko, jossa on käynnissä ohjelman tallentaa sää on oone minuutin perusteella voin kopioida kirjataan tiedostoja minun tietokone toimistossa ja suorita arviointi ohjelman tärkeimmistä tietokoneeseen. mitä i cant näyttävät tehdä, on nähdä elävää tietoa ohjelman toisessa tietokoneessa. kun käynnistät ohjelman yläkerran tietokoneen tietoja ei näytetä. mutta tietokone alas portaita se on. Haluaisin tietää, voin katsella eläviä ohjelman alakertaan minun yläkerrassa tietokone, tämä on, kun i pääsy alakerran tietokone yläkerrassa i haluamme elää inforamtion kuvan alakertaan, onko ohjelmistoa tai olen tehnyt jotain väärin ei voida saada tietoa? sää lähetin on contected tietokoneeseen kuvitellut hänen RS232-porttiin tietokoneeseen. olen jo XP: n sekä järjestelmien että asettaa järjestelmän avulla edellyttäen järjestelmän minun verkko-ohjelman XP järjestelmää. Mielestäni olen kertonut tämän correcclty jos en yrittää tarjota furhter tietoja. kiitos etukäteen Eric |
|
| |||
| |||
| Nopea ja melko kivuton tapa nähdä tietokoneiden näytöt toinen on Etätyöpöytäyhteys. Tietokoneeseen haluat nähdä etäyhteyden mene Käynnistä - Ohjauspaneeli - Järjestelmä - nojalla "kauko-välilehdellä valitse" Salli käyttäjien muodostaa etäyhteyden tähän tietokoneeseen "ja ottaa huomioon tietokoneet nimi. Tietokoneeseen haluat nähdä Live tiedot mene Käynnistä - Kaikki ohjelmat - Tarvikkeet - Viestintä - etätyöpöytäyhteys. Tässä kirjoita nimi tietokoneen muistiin aiemmin, ja se pitäisi liittää näkyisi näytössä tietokone elävien tietoja. Mitään ongelmia postitse takaisin. |
|
| |||
| |||
| sai näytön, mutta se pyytää minua kirjautua järjestelmänvalvojana ja salasana, ei ole aavistustakaan, mitä salasana ja kallistuksen saada näytön olla sallimatta, auttaa Valitettavasti olla kipu Eric |
|
| |||
| |||
| ole ongelma perämies. Jos sinulla on Internet-yhteys verkon voimme yrittää etätukea sijaan. (Se voi myös olla hyödyllistä, että joku muu auttaa sinua tämä, jos tietokoneet ovat kaukana toisistaan.) Käytössä alakerran tietokone palaa järjestelmän mukaisesti ja "kauko-välilehti tarkistaaksesi alkuun yksi:" Salli etätukea kutsut lähetetään tämän tietokoneen ". (voit poista ensimmäinen meidän tarkastettu aikaisemmin, jos se ei tule olemaan käytössä) Sitten mene Käynnistä - kaikki ohjelmat - etätukea ja napsauta kutsua jonkun auttamaan sinua. " On useita tapoja tehdä tämän msn tai sähköpostitse. Jos nämä ovat sinulle helppoa tehdä, mutta jos sinulla on verkon tiedostojen jakamisen se minun on helpompi tehdä sen tiedostojen siirto, alhaalta linkkiä "tallenna kutsu tiedoston (Advanced)" Seuraa askel askeleelta opas ja tallenna tiedosto julkinen kansio (jaettu asiakirjat) Access jaetun tiedoston toisessa tietokoneessa. Olisi niminen tiedosto RAinvitation.msrcincident. Kaksoisnapsauta tätä ja klikkaa "kyllä". popup tulee vuoteen ensimmäinen tietokone kysyy, haluatko antaa tämän henkilön katsoa näyttöä ja keskustella. napsauttamalla kyllä pitäisi jakaa näytön Taas ongelmia postitse takaisin, anteeksi pitkä selitys! J |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Sinun täytyy selvittää, miksi et voi kirjautua kanssa etätyöpöytäyhteys. En tiedä mitä tarkoitat noin Järjestelmänvalvojan kirjautumisnimi. Tutustu tämä opetusohjelma ja yritä uudelleen. http://www.microsoft.com/windowsxp/u...moteintro.mspx
|
| |||
| |||
| En tiedä, mitä LAN olet, mutta se toimii vain sakkoa minun. Oletan, kuin alkuperäinen tekosyynä ongelma totesi ainoa syy ohjelmisto oli käytössä kotona johtui lähettimen paikkaan, PC kyseessä on työn näin hallintakonsoliin ei ole saatavilla, jos olen väärässä sitten voivat työskennellä ratkaisun etätyöpöytä ongelma. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Hallintakonsoli ongelma voidaan tehdä työtä tietokoneella, mutta en ymmärrä, miksi hän ei voi vain kirjautumisen hänen normaali käyttäjätunnus ja salasana ... Onko niin toimii XP Professional?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| kokeilla ultra VNC-palvelimen ja katsoja, paikka palvelimeen, jota haluat katsoa ja asettaa katsojan ohjelma tietokoneeseen, jota haluat käyttää pääasiassa. sitten vain lisätä paikallisen ip, että kone, joka haluat nähdä remotaly ja loput automaticully on lajiteltu http://www.uvnc.com/download/index.html Sen yksinkertainen ja erittäin helppoa, jos u löydät paikallisen ip, jotka saamme kuulla voi auttaa sinua löytämään |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Building a Home Computer Network | pest79456 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 22. Jul 2009 11:53 |
| VIANETSINTÄ tietokoneen verkon | shocker22 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 12. marraskuu 2008 15:50 |
| Conect my laptop päävalikkoon tietokoneeseen käyttäen LAN | SgtBillcoJD | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 23. Joulukuu 2007 12:34 |
| Ohje Vanha tietokone openSUSE Linux Network Planning | 597 | Linux & Alternative OS | 1 | 4th Joulukuu 2007 06:26 |
| Verkko-ongelmat Uusi tietokone | Peruna | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 29. Jul 2007 11:30 |
| Thread Tools | |
| |