![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een draadloos netwerk thuis, de belangrijkste reden is voor een machine die het weer opnemen i couldnt opgericht in mijn kantoor te wijten aan locaties van toezendende doos. Ik heb toegang tot de computer op mijn nieuwe netwerk dat draait het programma om het weer op een oone minuut, dan kan ik kopieer de opgenomen bestanden op mijn computer in het kantoor en het uitvoeren van de evaluatie programma op mijn computer. what i cant lijken te doen, is de levende informatie over het programma op de tweede computer. toen ik het programma op de bovenverdieping computer geen informatie wordt weergegeven. maar op de computer van de trap is. Ik zou graag willen weten is kan ik het live programma van beneden naar boven op mijn computer, dit is wanneer ik de computer beneden naar boven wil ik zie de live inforamtion zoals weergegeven beneden, is er software of heb ik iets verkeerd om niet ophalen van de informatie? het weer zender contected op de computer dacht dat hij rs232 poort op de computer. i am draait XP op beide systemen en het systeem met behulp van de bijgeleverde systeem binnen mijn netwerk programma op de XP-systeem. Ik heb dit correcclty indien ik niet zal proberen om furhter informatie. dank u bij voorbaat Eric |
|
| |||
| |||
| Snel en tamelijk pijnloze manier om een computer scherm van een ander is remote desktop. Op de computer die u wenst te bekijken op afstand ga naar Start - Configuratiescherm - systeem - in het kader van de 'remote' tabblad kiest u "Externe gebruikers mogen verbinding met deze computer" en neem een notitie van de computers naam. Op de computer die u wilt bekijken de Live gegevens ga naar Start - Alle programma's - Accessoires - Communicatie - Remote Desktop Connection. Hier typt u de naam van de computer die u eerder genoteerd en moet aansluiten toont u het scherm van de computer met de live gegevens. Eventuele problemen achteraf terug. |
|
| |||
| |||
| heb op het scherm, maar het is de vraag me aan te melden als beheerder en een wachtwoord in te voeren, geen idee wat het wachtwoord is en cant toegang te krijgen tot het scherm niet kunnen helpen sorry als een pijn Eric |
|
| |||
| |||
| geen probleem mate. Als u een internet-aansluiting op uw netwerk kunnen we proberen hulp op afstand plaats. (Het kan ook nuttig zijn om iemand anders u helpen met deze instelling als de computers zijn ver uit elkaar.) Op de beneden de computer terug te gaan naar en in het kader van de 'remote' tab boven de een: "Laat externe bijstand uitnodigingen worden verstuurd vanuit deze computer '. (u kunt het vinkje uit het eerste gecontroleerd wij eerder als het niet gebruikt zal worden) Ga vervolgens naar Start - Alle programma's - hulp op afstand en klik op 'iemand uitnodigt om je te helpen'. Er zijn verschillende manieren om dit te doen door msn of e-mail. Als deze zijn eenvoudig voor u doen, maar als u een netwerk met het delen van bestanden het mijn gemakkelijker te doen door de bestanden, de onderste band, "opslaan uitnodiging als een bestand (Advanced)" Volg de stap-voor-stap handleiding en sla het bestand op in een openbare map (gedeelde documenten) Toegang tot de gedeelde bestanden op de tweede computer. Het moet een bestand genaamd RAinvitation.msrcincident. Dubbelklik op deze en klik op 'ja'. een pop-up zal komen op de eerste computer de vraag of u wilt dat deze persoon uw scherm en chat. klikken ja SHOULD aandeel het scherm Nogmaals alle problemen achteraf terug, sorry voor de lange uitleg! J |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Je nodig hebt om uit te vinden waarom u niet kunt inloggen met Remote Desktop Connection. Ik weet niet wat je bedoelt over de administrateur aanmeldingsnaam. Neem een kijkje op deze tutorial en probeer het opnieuw. http://www.microsoft.com/windowsxp/u...moteintro.mspx
|
| |||
| |||
| Ik weet niet wat LAN u werkt, maar het werkt prima op de mijne. Ik neem aan dat als het origineel excuus voor het probleem verklaarde de enige reden dat de software werd gebruikt thuis was, want van de zender locatie die de pc in kwestie is een werk een zo de Beheerdersconsole niet toegankelijk als ik mis dan we kunnen werken aan een oplossing voor de remote desktop probleem. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
De beheerdersconsole probleem kan te maken hebben met de computer werken, maar ik begrijp niet waarom hij niet kan gewoon inloggen met zijn normale gebruikersnaam en wachtwoord ... Zijn zowel de computer die draait onder XP Professional?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Probeer met behulp van ultra VNC server en viewer, plaatst de server die u wilt bekijken en de plaats van de kijker programma op de computer die u wilt gebruiken voornamelijk. Vervolgens plaatst u gewoon uw lokale ip voor de machine die u wilt zien remotaly en de rest automaticully wordt gesorteerd http://www.uvnc.com/download/index.html zijn eenvoudig en zeer eenvoudig als u vindt uw lokale IP, dat horen we u kunnen helpen vinden |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het bouwen van een Home Computer Network | pest79456 | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 22 jul 2009 11:53 |
| Trouble shooting een computer op een netwerk | shocker22 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 12 nov 2008 15:50 |
| Conect mijn laptop naar de computer via LAN | SgtBillcoJD | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 23 dec 2007 12:34 |
| Help Oude Computer openSUSE Linux Network Planning | 597 | Linux & Alternative OS | 1 | 4 Dec 2007 06:26 |
| Netwerk Problemen op Nieuwe Computer | Aardappel | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 29 jul 2007 11:30 |
| Thread Tools | |
| |