![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har satt opp et trådløst nettverk hjemme, den viktigste grunnen er for et vær innspillingen maskin som i couldnt satt opp på mitt kontor på grunn av plassering av overfører boksen. Jeg har fått tilgang til datamaskin på nytt nettverk som kjører programmet til posten været på en oone minutt grunnlag, kan jeg kopiere innspilte filer til datamaskinen på kontoret og kjøre evaluering programmet på min viktigste datamaskinen. det jeg skrånende synes å gjøre er å vise live informasjon om programmet på den andre datamaskinen. når jeg kjører programmet på ovenpå datamaskin ingen informasjon vises. men på datamaskinen ned trapper er den. hva jeg vil vite er kan jeg vise levende programmet fra nede på min ovenpa datamaskinen, dette er når jeg åpner ned maskinen ovenpå Jeg vil se levende inforamtion som vist nedenunder, er det eller har jeg gjort noe galt å ikke får den informasjonen? været transmitter er contected til datamaskinen trodde han RS232 port på datamaskinen. Jeg kjører XP på både systemer og sette systemet opp med det aktuelle systemet innen nettverket programmet på XP system. Jeg tror jeg har forklart dette correcclty hvis jeg ikke vil prøve å gi furhter informasjon. takk på forhånd Eric |
|
| |||
| |||
| Rask og relativt smertefri måte å se en PC-skjerm fra en annen er Remote Desktop. På datamaskinen du ønsker å vise eksternt gå til Start - Kontrollpanel - System - under "eksterne"-kategorien velger du "Tillat brukere å koble seg til eksternt til denne maskinen" og ta et notat av datamaskiner navn. På datamaskinen du ønsker å vise Live data gå til Start - Alle programmer - Tilbehør - Kommunikasjon - Remote Desktop Connection. Her skriver du inn navnet på datamaskinen du noterte ned tidligere, og den skal koble viser skjermen på datamaskinen med live data. Noen problemer post tilbake. |
|
| |||
| |||
| fikk til skjermen, men det er om å logge på som administrator og om et passord, ingen anelse hva passordet er og skrånende få tilgang til skjermen ikke tillate, hjelp Beklager å være smertefullt Eric |
|
| |||
| |||
| ikke et problem kompis. Hvis du har en internettforbindelse på nettverket kan vi prøve fjernhjelp stedet. (Det kan også være nyttig å ha noen andre hjelper deg med dette hvis maskinene er langt fra hverandre.) På ned maskinen gå tilbake til systemet, og under "eksterne"-kategorien kontrollerer toppen en: 'tillate Fjernhjelp invitasjoner som skal sendes fra denne datamaskinen ". (du kan avmerk det første vi sjekket tidligere hvis det ikke kommer til å bli brukt) Deretter går du til Start - Alle programmer - fjernhjelp og klikk "inviterer noen til å hjelpe deg. Det finnes flere måter å gjøre dette ved msn eller e-post. Hvis disse er lett for deg og gjøre det, men hvis du har et nettverk med fildeling det min være lettere å gjøre det ved filoverføring nederst kobling "lagre invitasjonen som en fil (avansert)" Følg trinnvis guide og lagre filen i en mappe (delte dokumenter) Få tilgang til delte filer på den andre datamaskinen. Det bør være en fil kalt RAinvitation.msrcincident. Dobbeltklikk på denne og klikke "ja". et popup-vindu kommer opp på den første datamaskinen spør om du vil la denne personen se skjermen og chat. klikke ja bør dele skjermen Igjen problemer innlegg tilbake, beklager for lang forklaring! J |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Du må finne ut hvorfor du ikke kan logge på med Remote Desktop Connection. Jeg vet ikke hva du mener om Administrator påloggingsnavnet. Ta en titt på denne opplæringen, og prøv igjen. http://www.microsoft.com/windowsxp/u...moteintro.mspx
|
| |||
| |||
| Jeg vet ikke hva LAN du arbeider på, men den fungerer helt fint på min. Jeg regner med at det som den opprinnelige påskudd til problemet erklærte den eneste grunnen til at programvaren ble brukt hjemme ble på grunn av senderen som PCen i spørsmålet er et arbeid i en slik administrasjonskonsollens vil ikke være tilgjengelig hvis jeg feil da vi kan arbeide med en løsning på det eksterne skrivebordet problem. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Administrasjonskonsollens problemet være å gjøre med jobb-PC, men jeg forstår ikke hvorfor han ikke kan bare pålogging med sitt vanlige brukernavn og passord ... Er både datamaskinen kjører XP Professional?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| prøv å bruke ultra VNC server og betrakteren, plasserer den på den du vil vise og plassere den seer program på datamaskinen du vil bruke hovedsak. Deretter setter den lokale ip på maskinen du ønsker å se remotaly og resten automaticully er sortert http://www.uvnc.com/download/index.html Den har et enkelt og veldig enkelt hvis u finner din lokale ip, som vi hører, kan hjelpe deg å finne |