mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Ser direkte udsendelser / Online video

Reply

Thread Tools
Old 21. juni 2008, 12:37
Medlem Gruppen

Default Ser direkte udsendelser / Online video

I øjeblikket bruger en Zoom ADSL x6 router modem / Ethernet-kabel. Når De ser levende feeds dvs Euro 2008, er billedet fryser intermitterende. Downloads, ikke at jeg har mange en tendens til, at tage et stykke tid. Min maskine har 1GB RAM og 180GB disk så det er ikke ligefrem en snegl.

Kan det være kablet fra BT mikrofilter fører til modem, der kunne være problemet? Jeg har bemærket på de forbindelser, det har 4 interne ledninger. Har jeg brug for en mere højere spec kabel? Jeg husker det koste omkring £ 7, men jeg har set nogle i PC World for £ 20 +. ELLER er det fordi jeg deler et stik med telefonen?

Eventuelle anbefalinger i høj grad værdsat.

Peter
Old 21. juni 2008, 13:01
Administrator Gruppen

Filtre er alle samme og enten arbejde eller de ikke gør det, aldrig set en defekt en i min dag til dag.

Hastighed skal ned til, hvor langt man er fra og udveksling og hvilken hastighed du er på fra din leverandør.

Også PC hastighed reguleres af mange ting, men mest RAM og CPU, uanset om du har en masse spyware på maskinen kan det være det mest magtfulde i verden, og det vil stadig være langsom.

Må en bredbånd hastighed test her> http://www.speedtest.net/ <Hvad hastigheder er du få?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21. juni 2008, 13:31
Medlem Gruppen

Cheers Dave.

Bare løb test:
Download 709kb / s
Upload 294 kb / s
Ping: 364ms
Distance: 50m

det forhold, jeg betale £ 14,99 per måned til min udbyder for 'op til 8MB "er latterligt. Jeg har sendt dem en e-mail til teknisk support.
Old 21. juni 2008, 13:48
Administrator Gruppen

Op under ordet, er det i alle de små print desværre.

Du er på 3 / 4 af en meg, så yeah, langsom.

Som din ping er så høje, som fortæller mig, skal du være ret langt væk fra dit udveksling, ikke meget du kan gøre, bortset flytte.
Old 22 juni 2008, 11:45
Medlem Gruppen

Det er mærkeligt, for da jeg brugte en BT Voyager 105modem mit hastigheder var mellem 1,5 - 2mbp. Så alle pludselig, at modemet ikke kunne ringe ind på min IP. De kørte mange kontroller, og jeg blev rådet til at få et modem router. Siden da har jeg ingen reelle problemer med numre på, men den hastighed er faldet. Bare løb en anden test 3 minutter siden, og det er nu kører på 1029kbps (1MB).
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.