vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Watching suorat lähetykset / Online video

Reply

Thread Tools
Old 21 kesäkuu 2008, 12:37
Jäsen

Default Watching suorat lähetykset / Online video

Olen tällä hetkellä käyttää Zoom ADSL X6 reititin modeemin / ethernet-kaapelilla. Kun katsot elää syötteet eli Euro 2008, kuva jumiutuu ajoittain. Downloads, ei, että en paljon, yleensä kestää jonkin aikaa. Oma kone on 1 Gt RAM-muistia ja 180GB levy niin se ei ole täsmälleen etanan.

Voisiko se olla kaapeli BT microfilter johtaa siihen, että modeemi, joka voisi olla ongelma? Olen huomannut, että yhteyksiä on 4 sisäisiä johtoja. Tarvitsenko entistä suurempi spec kaapeli? Muistan se maksaa noin £ 7 mutta olen nähnyt joidenkin PC World for £ 20 +. Tai se on, koska olen samaa pistorasiaan puhelimen kanssa?

Mahdolliset suositukset greatly appreciated.

Peter
Old 21 kesäkuu 2008, 13:01
Administrator Group

Suodattimet ovat kaikki samanlaisia, ja joko työ-tai ne eivät ole koskaan nähnyt viallinen yksi minun päivä.

Nopeus on laskenut, kuinka paljon olet alkaen ja vaihto ja mitä nopeus olet teidän toimittaja.

Myös PC nopeus säätelee monia asioita, mutta useimmiten RAM-muistia ja CPU riippumatta, jos sinulla on nippu vakoiluohjelmien kone voidaan tehokkaimmista koko maailmassa ja se on edelleen hidasta.

Tee laajakaistan nopeus testi tästä> http://www.speedtest.net/ <Mitä nopeudet ovat Saatko?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21 kesäkuu 2008, 13:31
Jäsen

Cheers Dave.

Just juoksi testi:
Download 709kb / s
Upload 294 kb / s
Ping: 364ms
Distance: 50m

se maksaa £ 14.99 per kuukausi minun tarjoajan "enintään 8MB" on naurettavaa. Olen lähettänyt heille sähköpostia tekniseen tukeen.
Old 21 kesäkuu 2008, 13:48
Administrator Group

Enintään on sana, se on kaikki pienellä painettu valitettavasti.

Olet 3 / 4, joka meg, niin joo, hidas.

Kuten ping on niin suuri, että se kertoo minulle, sinun on aika kaukana Exchange, ei paljon voi tehdä, paitsi liikkua.
Old 22 kesäkuu 2008, 11:45
Jäsen

Tämä on outoa, koska olen käyttänyt BT Voyager 105modem minun nopeudet olivat 1,5 - 2mbp. Sitten kaikki äkillinen, että modeemi ei voinut soittaa sisään minun IP. Heillä oli lukuisia tarkastuksia ja minua neuvottiin saada modeemi-reititin. Sen jälkeen minulla ei ole mitään todellisia ongelmia numerot vuonna, mutta nopeus on laskenut. Just juoksi toisen testin 3 minuuttia sitten, ja se on nyt noin 1029kbps (1Mb).
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ongelma Kun katselet DVD pesplaya Multimedia & Codecs 2 18 lokakuu 2009 06:22
Television katselu ja kannettavan tietokoneen KanoakaVirus Multimedia & Codecs 2 27. lokakuu 2008 13:53
Elokuvat CodeFreakC Multimedia & Codecs 6 19. Jul 2008 03:04
Urgent Help Needed! (with WMP / live video streaming) sziszi Web Design, Hosting & SEO 1 9th Feb 2008 20:26
Television katselu PC. Gazmondo Graphics Cards & Näytöt 1 14. Joulukuu 2007 16:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.