![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen tällä hetkellä käyttää Zoom ADSL X6 reititin modeemin / ethernet-kaapelilla. Kun katsot elää syötteet eli Euro 2008, kuva jumiutuu ajoittain. Downloads, ei, että en paljon, yleensä kestää jonkin aikaa. Oma kone on 1 Gt RAM-muistia ja 180GB levy niin se ei ole täsmälleen etanan. Voisiko se olla kaapeli BT microfilter johtaa siihen, että modeemi, joka voisi olla ongelma? Olen huomannut, että yhteyksiä on 4 sisäisiä johtoja. Tarvitsenko entistä suurempi spec kaapeli? Muistan se maksaa noin £ 7 mutta olen nähnyt joidenkin PC World for £ 20 +. Tai se on, koska olen samaa pistorasiaan puhelimen kanssa? Mahdolliset suositukset greatly appreciated. Peter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Suodattimet ovat kaikki samanlaisia, ja joko työ-tai ne eivät ole koskaan nähnyt viallinen yksi minun päivä.
Nopeus on laskenut, kuinka paljon olet alkaen ja vaihto ja mitä nopeus olet teidän toimittaja. Myös PC nopeus säätelee monia asioita, mutta useimmiten RAM-muistia ja CPU riippumatta, jos sinulla on nippu vakoiluohjelmien kone voidaan tehokkaimmista koko maailmassa ja se on edelleen hidasta. Tee laajakaistan nopeus testi tästä> http://www.speedtest.net/ <Mitä nopeudet ovat Saatko? My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Cheers Dave. Just juoksi testi: Download 709kb / s Upload 294 kb / s Ping: 364ms Distance: 50m se maksaa £ 14.99 per kuukausi minun tarjoajan "enintään 8MB" on naurettavaa. Olen lähettänyt heille sähköpostia tekniseen tukeen. |
|
| |||
| |||
| Enintään on sana, se on kaikki pienellä painettu valitettavasti. Olet 3 / 4, joka meg, niin joo, hidas. Kuten ping on niin suuri, että se kertoo minulle, sinun on aika kaukana Exchange, ei paljon voi tehdä, paitsi liikkua. |
|
| |||
| |||
| Tämä on outoa, koska olen käyttänyt BT Voyager 105modem minun nopeudet olivat 1,5 - 2mbp. Sitten kaikki äkillinen, että modeemi ei voinut soittaa sisään minun IP. Heillä oli lukuisia tarkastuksia ja minua neuvottiin saada modeemi-reititin. Sen jälkeen minulla ei ole mitään todellisia ongelmia numerot vuonna, mutta nopeus on laskenut. Just juoksi toisen testin 3 minuuttia sitten, ja se on nyt noin 1029kbps (1Mb). |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelma Kun katselet DVD | pesplaya | Multimedia & Codecs | 2 | 18 lokakuu 2009 06:22 |
| Television katselu ja kannettavan tietokoneen | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 2 | 27. lokakuu 2008 13:53 |
| Elokuvat | CodeFreakC | Multimedia & Codecs | 6 | 19. Jul 2008 03:04 |
| Urgent Help Needed! (with WMP / live video streaming) | sziszi | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 9th Feb 2008 20:26 |
| Television katselu PC. | Gazmondo | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 14. Joulukuu 2007 16:32 |
| Thread Tools | |
| |