mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Se live-sendinger / Online video

Reply

Thread Tools
Old 21 juni 2008, 12:37
Medlem Group

Default Se live-sendinger / Online video

I dag bruker en Zoom ADSL X6 router modem / Ethernet-kabel. Når du ser live feeds dvs. Euro 2008, er bildet fryses intermitterende. Nedlastinger, ikke at jeg gjør mange en tendens til å ta en stund. Min Maskinen har 1 GB RAM og 180GB disk så det er ikke akkurat en snegl.

Kan det være kabelen fra BT microfilter fører til modem som kan være problemet? Jeg har lagt merke til tilkoblinger har 4 interne ledninger. Trenger jeg mer høyere spec kabel? Jeg husker det koste rundt £ 7 men jeg har sett noen i PC World for £ 20 +. Eller det er fordi jeg dele en stikkontakt med telefonen?

Eventuelle anbefalinger verdsatt.

Peter
Old 21 juni 2008, 13:01
Administrator Group

Filtre er alt det samme og enten jobbe eller ikke, aldri sett en feil på en i min dag til dag.

Speed skal ned til hvor langt du er fra og utveksling og hvilken hastighet du har fra din leverandør.

Også PC hastighet styres av mange ting, men det meste RAM og CPU, uansett om du har en haug med spyware på maskinen kan det være den mektigste i verden og det vil fortsatt være treg.

Gjør et bredbånd hastighet test her> http://www.speedtest.net/ <Hva hastigheter er det du får?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21 juni 2008, 13:31
Medlem Group

Cheers Dave.

Bare løp test:
Download 709kb / s
Upload 294 kb / s
Ping: 364ms
Lengde: 50m

det faktum jeg betale £ 14.99 per måned til min leverandør for opptil 8MB "er latterlig. Jeg har sendt dem en e-post til teknisk støtte.
Old 21 juni 2008, 13:48
Administrator Group

Opp under ordet, er det i alle de små print dessverre.

Du er på 3 / 4 av en meg, så ja, sakte.

Som din ping er så høy som forteller meg at du må være ganske langt fra utveksling, ikke mye du kan gjøre, bortsett flytte.
Old 22 juni 2008, 11:45
Medlem Group

Dette er merkelig, fordi da jeg brukte en BT Voyager 105modem min hastigheter var mellom 1,5 - 2mbp. Da alt plutselig at modemet ikke kunne ringe til min IP. De kjørte en rekke kontroller og jeg var oppmerksom på å få et modem router. Siden da har jeg ingen egentlige problemer med numre på, men hastigheten har falt. Bare kjørte en annen test 3 minutter siden og det er nå kjører på 1029kbps (1MB).
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemet når du ser DVD pesplaya Multimedia & Kodeker 2 18 oktober 2009 06:22
Se på TV på den bærbare KanoakaVirus Multimedia & Kodeker 2 27 oktober 2008 13:53
Filmer CodeFreakC Multimedia & Kodeker 6 19 juli 2008 03:04
Haster Hjelp Trengs! (med WMP / live videostreaming) sziszi Web Design, hosting & SEO 1 9 februar 2008 20:26
Se på TV på PCen. Gazmondo Kabinetter & Skjermer 1 14 desember 2007 16:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.